Snowflake uruchamia program wspierający firmy w tworzeniu i obsłudze aplikacji w chmurze

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
4 min

Snowflake, spółka oferująca platformę zarządzania danymi działającą w oparciu o najnowocześniejszą architekturę chmury obliczeniowej (Data Cloud), ogłosiła start programu Powered by Snowflake (program sieci partnerskiej Snowflake Partner Network). Jego celem jest wsparcie firm i deweloperów w procesie sprawnego tworzenia różnorodnych aplikacji na wszystkich etapach pracy w chmurze danych Snowflake. Firma wprowadza również nowe funkcje, które uproszczą wymianę danych w ramach Data Marketplace.

Program Powered by Snowflake zapewni partnerom firmy dostęp do kompleksowego systemu korzyści na wielu poziomach współpracy. Pozwoli również na tworzenie innowacyjnych aplikacji opartych na danych.

Powered by Snowflake umożliwi partnerom:

  • Uruchamianie najwyższej jakości aplikacji w szybszym tempie, dzięki możliwości korzystania z zasobów projektowych Snowflake. Zasoby obejmują dostęp do ekspertów technicznych, warsztatów i pomoc w projektowaniu odpowiedniej architektury danych dla aplikacji, w tym najlepszych praktyk, architektur referencyjnych oraz instrukcji.
  • Zwiększanie świadomości i zdolności adaptacji produktów, poprzez cross marketing z firmą Snowflake i tworzenie wspólnych treści dotyczących rozwiązań oraz organizowanie kampanii obejmujących webinary czy bezpośrednie spotkania.
  • Optymalizację wydajności, za sprawą współpracy z inżynierami ds. wsparcia technicznego, którzy specjalizują się w przypadkach użycia (use cases) związanych z rozwojem aplikacji. Mogą oni pomóc w rozwiązywaniu problemów i umożliwić wgląd w kwestie wsparcia technicznego i mechanizmu działania aplikacji.

– Setki firm, od największych przedsiębiorstw po początkujące startupy, zbudowały na platformie Snowflake niesamowite aplikacje, a często wręcz całe swoje przedsiębiorstwapodkreśla Christian Kleinerman, wiceprezes ds. produktu w Snowflake. W oparciu o ich opinie opracowaliśmy program Powered by Snowflake, aby jeszcze bardziej ułatwić innowatorom wprowadzanie na rynek przełomowych aplikacji, które na nowo definiują standardy i napędzają rozwój biznesudodaje.

- Advertisement -

Wśród członków założycieli programu są takie firmy, jak BlackRock, Adobe, Instacart i Lacework, które tworzą swoje produkty w Chmurze Danych Snowflake.

Rosnące możliwości

To nie koniec zmian w Snowflake Data Cloud. Należący do firmy Data Marketplace zyska nowe funkcje, dzięki czemu wymiana danych między organizacjami będzie jeszcze prostsza. Innowacje przeobrażą proces zakupu danych w ramach Snowflake Data Marketplace oraz uproszczą bezpieczne udostępnianie danych zarówno dla konsumentów danych, jak i ich dostawców:

  • Funkcja “Try before you buy” umożliwi użytkownikom: dostęp do próbek danych, ocenę, czy spełniają one oczekiwania odbiorcy oraz przetestowanie, czy łączą się prawidłowo z innymi analizowanymi danymi. Następnie możliwa będzie ich bezproblemowa aktualizacja do pełnego zestawu danych – a wszystko to z poziomu platformy Snowflake.
  • Nowa opcja zakupu umożliwi odbiorcom dokonywanie transakcji w całości poprzez Snowflake Data Marketplace, usprawniając proces zakupu danych od stron trzecich.

Jako że coraz więcej organizacji uzyskuje dostęp do coraz większej ilości danych i dzieli się nimi, możliwości wykorzystania Chmury Danych Snowflake stale rosną:

  • Liczba ofert dostępnych w ramach Data Marketplace wzrosła o 76% w ciągu zaledwie sześciu miesięcy, przy czym ponad jedna czwarta ze 160 dostawców danych udostępnia na rynku trzy lub więcej ofert.
  • Nowi, wiodący w branży dostawcy danych, tacy jak ZoomInfo czy Foursquare, dają użytkownikom Chmury Danych jeszcze szerszy dostęp do wartościowych zasobów.

– Snowflake Data Marketplace umożliwia bezproblemowe dostarczanie naszym klientom zaktualizowanych danych niemalże w czasie rzeczywistym, na platformie, która skaluje się wraz z rozwojem naszych zasobów zaznacza Henry Schuck, założyciel i dyrektor generalny ZoomInfo.Dzięki Snowflake Data Cloud, przedsiębiorstwa w każdej chwili mogą uzyskać dostęp do tych danych ZoomInfo, których potrzebują, oraz sparować je z własnymi zasobami, aby uzyskać kompleksową informację i móc rozwiązywać nawet najbardziej złożone problemy biznesowe wyjaśnia.

Udostępnij
- REKLAMA -