VOD dobija kina. Odrodzą się w innym kształcie?

Polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z serwisów streamingowych, a szczególny wzrost popularności, jeśli chodzi o średnią liczbę subskrypcji…

Brak kwalifikacji pracowników piętą achillesową polskiego sektora produkcyjnego

Polski sektor produkcyjny docenia wpływ platform cyfrowych na poprawę współpracy pomiędzy różnymi obszarami firmy, relacji z klientami oraz…

Zrównoważony rozwój nowym trendem w biznesie? Badanie Deloitte nie pozostawia złudzeń

Przedstawiciele biznesu przychylnie spoglądają na kwestię zielonej transformacji. Dla trzech czwartych dyrektorów globalnych firm redukcja emisji gazów cieplarnianych…

NFT – szansa czy pułapka?

Jak wynika z raportu Hill+Knowlton Strategies: „NFT: wciąż szansa czy jednak pułapka? Znaczenie tokenów niewymienialnych dla konsumentów i…

Co hamuje rozwój polskiego e-coomece?

Jeśli polski e-handel chce się liczyć w skali globalnej, musi gonić europejską czołówkę. Jak pokazuje analiza Strix, agencji…

Rozwój pracowników, czyli czego nie rozumie pracodawca (raport)

Pracownicy chcą się rozwijać, aby móc odpowiadać na wyzwania zawodowe zarówno teraz, jak i w przyszłości. Natomiast ich…

Polacy szukają groszy w portfelach. Czy usługi subskrypcyjne nadal będą popularne?

Rok 2022 zatrzymał dotychczasowy trend wzrostowy w segmencie usług subskrypcyjnych. 46 proc. respondentów tegorocznej edycji badania Blue Media…

Współgranie technologii i biznesu – wyzwanie dla zarządów firm w Polsce i na świecie

Choć 85 proc. prezesów ocenia, że ich firmy w okresie pandemii przyspieszyły digitalizację, badanie przedstawicieli zarządów i dyrektorów…

Wybór dostawcy rozwiązań druku zależy od… chmury

W czasie pandemii COVID-19 wiele przedsiębiorstw doceniło potencjał usług opartych na chmurze. Elastyczność, skalowalność, niezawodność, większa kontrola kosztów…

Rynek gier w chmurze – niskie koszty, szybkie wzrosty

Według danych z raportu "Cloud Gaming Market by Platform, Type i Geography - Forecast and Analysis 2022-2026" przygotowanego…

Co Polacy sądzą o fotowoltaice?

Większość Polaków pozytywnie postrzega technologię PV - wynika z badania Columbus Energy. Respondenci najczęściej wskazują, że fotowoltaika pomaga…

Rośnie presja na działy obsługi klienta

Trend stawiający na pierwszym miejscu doświadczenia klienta jeszcze bardziej nasilił się w 2022 roku, ale wygląda na to,…

Columbus Energy: Ceny prądu najbardziej odczuwalne wśród podwyżek cen surowców

70 proc. Polaków odczuło wzrost cen energii elektrycznej i cieplnej w gospodarstwach domowych w ciągu ostatniego roku -…

Mazars: Tylko jeden kraj w Europie Środkowo-Wschodniej obniżył stawkę podatku od zysków

Mazars opublikował po raz dziesiąty kompleksowy przewodnik podatkowy, którego celem jest zapewnienie aktualnych informacji dotyczących opodatkowania w 22…

Polska coraz atrakcyjniejsza dla inwestorów sektora zielonej energii

Polska awansowała aż o trzy miejsca i znalazła się w pierwszej 20. rankingu RECAI, oceny atrakcyjności państw dla…

Polskie firmy doceniają i chcą integrować cyfrowe zasoby. Czego im brakuje?

Integracja cyfrowa usprawnia procesy i zwiększa konkurencyjność firm na rynku. Pozwala na szybszy przepływ informacji, sprawniejsze zarządzanie, lepszą…

Firmom telekomunikacyjnym coraz trudniej walczyć o polskiego klienta

W ciągu ostatnich dwóch lat obserwujemy w Polsce szybką cyfryzację i rozwój usług telekomunikacyjnych, spowodowane w dużej mierze…

Dostawy serwerów utrzymają wzrost w trzecim kwartale 22

Według badań TrendForce, obserwujących niedawną dynamikę rynku serwerów, wcześniejsze plany produkcyjne ODM zaczęły się stopniowo ochładzać. Ponieważ cykl…

Wpływ wojny na Ukrainie na branżę IT

Opóźnienia w realizacji projektów, wzrost cen i kryzys na rynku talentów technologicznych. Co jeszcze czeka globalną branżę IT…

Nie po to firmy idą do chmury, żeby zarabiać więcej

Na krajowym rynku nie brakuje analiz na temat chmury obliczeniowej, jednak niewiele z nich bada jednocześnie sektor biznesu…

Polskie firmy chcą handlować online – w polskim e-commerce B2B jest wciąż ogromny potencjał

Raport „Rynek e-commerce B2B w Polsce: jak kupują i sprzedają polskie firmy?” przygotowany przez Marketplanet – lidera obszaru…