Badania i raporty

- REKLAMA -

Chmura a cyberbezpieczeństwo: Vectra AI opublikowała raport o stanie bezpieczeństwa PaaS i IaaS

Izabela Myszkowska

Rośnie zainteresowanie korzystaniem z platformy jako usługi (PaaS) i infrastruktury jako usługi (IaaS) do tworzenia…

Badanie Deloitte: firmy prowadzą lub planują digitalizację w obszarze finansowym

Natalia Zębacka

Doświadczenia okresu pracy zdalnej i dążenie do utrzymania pozycji rynkowej skłoniły znaczną część firm do…

Polskie firmy wniosą do gospodarki 235 mld zł

Izabela Myszkowska

Najnowsze badanie opublikowane przez Adyen pokazuje, że polscy detaliści są optymistycznie nastawieni na wzrost w…

Badanie Fortinet – trudności firm podczas wdrożeń rozwiązań typu Zero Trust

Izabela Myszkowska

Fortinet zaprezentował dokument Global State of Zero Trust Report zawierający wyniki badania dotyczącego aktualnego stanu…

40% Polaków przyznaje, że ich dzieci korzystają z sieci bez kontroli

Izabela Myszkowska

O bezpieczeństwo swoich dzieci w sieci obawia się aż 56% Polaków. Jednocześnie jednak aż 40%…

Polacy za cyberbezpieczeństwo są gotowi zapłacić ok. 30 zł na miesiąc

Izabela Myszkowska

Aż 10% użytkowników internetu w Polsce nie ma żadnych zabezpieczeń na swoich urządzeniach podłączonych do…

Kobieta rozważna, mężczyzna lubiący ryzyko – Jak Polacy podchodzą do oszczędzania i inwestycji?

Izabela Myszkowska

43 proc. kobiet i 46 proc. mężczyzn uważa, że inwestowanie to dobry sposób na pomnożenie…

Badanie wśród firm państw regionu 4CE: praca hybrydowa nie jest najbardziej pożądanym modelem

Izabela Myszkowska

Pandemia COVID-19 nie wyeliminowała potrzeby pracy z biura. Firmy, które zdecydowały się na wprowadzenie modelu…

Badania Intel i OVHcloud: Chmura nad Wisłą – tak, ale powoli

Klaudia Ciesielska

OVHcloud oraz Intel przyjrzały się rynkowi MŚP sprawdzając stopień wykorzystania cloud. Badaniewykazało, że podczas pandemii…

Ruch na Black Friday w sklepach z RTV i AGD na sporym minusie. Widać ponad 40% spadki rok do roku

Klaudia Ciesielska

Placówki największych w Polsce sieci z RTV i AGD odnotowały w Black Friday o 43%…

Połącz się z nami

- REKLAMA -