data science

- REKLAMA -

Nowy szef regionu EMEA w SAS

Klaudia Ciesielska

W czasach cyfrowej transformacji dostawcy oprogramowana biznesowego pełnią rolę doradców wspierających realizację celów biznesowych. Jak…

No-code – najgorętszy trend technologiczny na 2020 rok

Bartosz Martyka

Deficyt programistów, kosztowność i czasochłonność tradycyjnego developmentu sprawiają, że firmy poszukują alternatywy. Z pomocą przychodzi…

SAS wskazuje najważniejsze trendy analityczne na rok 2020

Newsroom BrandsIT

Według IDC rynek rozwiązań analitycznych w zakresie Big Data w 2019 roku był wart prawie…

Firmy wykorzystują tylko połowę swoich zasobów

Newsroom BrandsIT

Popularne stało się stwierdzenie, że dane są ropą XXI wieku, a informacja jest tym zasobem,…

SAS uzupełnia swoje rozwiązania o zautomatyzowane uczenie maszynowe

Newsroom BrandsIT

SAS rozwija rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, aby organizacje mogły zwiększyć efektywność i szybciej czerpać korzyści…

Robot sprawdzi influencera

Newsroom BrandsIT

Coraz więcej marek podejmuje współpracę z influencerami w social media, aby dotrzeć do jak największego…

Czy AI rzeczywiście wpływa na życie Polaków?

Newsroom BrandsIT

Prawie 90 proc. Polaków zna pojęcie sztucznej inteligencji, jednak nie zawsze wiedzą, co naprawdę oznacza. Wprawdzie…

Biznes nie potrafi wykorzystywać w pełni potencjału analityki

Newsroom BrandsIT

Ponad połowa modeli analitycznych nigdy nie jest wykorzystywana w praktyce, ponieważ pozostaje w fazie projektowej.…

Podsumowanie jubileuszowego XXV Forum Teleinformatyki

Newsroom BrandsIT

W zamykającym obrady kotle dyskusyjnym stwierdzono m.in., że tworzenie w administracji publicznej strategii związanych z…

ITMagination stworzył aplikację dla drużyny w czołówce rankingu FIFA

Newsroom BrandsIT

Zaawansowana analityka danych to dziś tajna broń nie tylko biznesu, ale też sportu. Drużyny i…

Połącz się z nami

- REKLAMA -