Polskie sklepy internetowe coraz chętniej korzystają z czatu online. Może on służyć do obsługi klientów lub być kolejnym…
Firma Zebra Technologies zaprezentowała wyniki najnowszego badania „Future of Field Operations Vision Study" dotyczące przyszłości działań operacyjnych w …
W Polsce podejmowanych jest coraz więcej inicjatyw mających na celu szerzenie świadomości dotyczącej sztucznej inteligencji. Pod koniec 2018…
Upodobania polskiego internauty ciężko przedefiniować. Potwierdza to najnowszy raport GUS „Jak korzystamy z Internetu 2018”. Klikając myszką od…
Zastanawiasz się, jak zarabiać w internecie? Dzięki wykorzystaniu sieci błyskawicznie dotrzesz do setek tysięcy klientów z całego świata,…
Otwarta bankowość, pojawienie się nowych technologii i rosnące oczekiwania klientów – to nowe wyzwania dla sektora bankowości, na…
Nowy rok zaczął się niezwykle obiecująco dla rynku internetowych domen. Serwis dnjournal.com poinformował właśnie o sprzedaży adresu California.com…
W okresie wzmożonych zakupów firmy logistyczne potrzebują pracowników tymczasowych, aby sprostać wymaganiom klientów. W sytuacji, gdy czas jest…
Generowanie coraz większych zysków jest celem każdego właściciela sklepu internetowego. Niestety duża konkurencja czasem nie pozwala rozwinąć skrzydeł…
W tegorocznej dziewiątej edycji plebiscytu Mobility Trends, dystrybutorzy i producenci dodali do ankiety ponad 300 zgłoszeń. Do 5…
Niemal 250 przeanalizowanych projektów, 15 start-upów w trakcie akceleracji, pilotaże i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań m.in. w obszarze monitoringu…
Serwisy internetowe zakończone końcówką wyższego rzędu - .com – niepodzielnie dominują w globalnej sieci. Według najnowszej analizy portalu…
Po ponad pół wieku prób oraz w rezultacie radykalnego przyspieszenia postępu w ramach algorytmów sztucznej inteligencji (AI) oraz przetwarzania…
Twisto to formuła zakupowa, dzięki której klient ma aż 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych…
Rok 2018 upłynął pod znakiem zmian, które mimo technologicznego charakteru, dotknęły wiele branż. Z tych globalnych trzeba wspomnieć choćby…
Przeniesienie swojej komunikacji marketingowej z segmentu offline (telewizja, radio, prasa) do Internetu pozwoliło przedsiębiorstwom nie tylko znacznie zwiększyć…
Okres przedświąteczny to czas wzmożonych przygotowań. Zakupy na żądanie mają wpływ na zwiększenie oczekiwań kupujących, którzy chcą szybko…
Najpopularniejszym miejscem robienia przedświątecznych zakupów są wciąż sklepy stacjonarne, z których skorzysta prawie 60 proc. Polaków. To jednak…
Sezon na świąteczne zakupy trwa w najlepsze, co oznacza jeszcze większą liczbę transakcji online. Tam, gdzie pojawiają się…
Posiadanie swojej witryny ze sklepem internetowym to jedno, ale do dyspozycji przedsiębiorca ma znacznie więcej możliwości. W celu…
Spersonalizowane oferty stworzone na podstawie internetowych śladów, okulary do wirtualnej rzeczywistości i jeszcze większy nacisk na online –…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account