e-sprzedaż

- REKLAMA -

Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce

Newsroom BrandsIT

Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce.…

Młode mamy chcą spełniać się w e-commerce

Newsroom BrandsIT

Blisko 15 proc. kobiet w trakcie urlopu macierzyńskiego myśli o rozpoczęciu pracy na własny rachunek – mówi…

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Newsroom BrandsIT

Generowanie coraz większych zysków jest celem każdego właściciela sklepu internetowego. Niestety duża konkurencja czasem nie…

Robisz świąteczne zakupy w sieci? Uważaj na fałszywe e-sklepy

Bartosz Martyka

Sezon na świąteczne zakupy trwa w najlepsze, co oznacza jeszcze większą liczbę transakcji online. Tam,…

Podążając po śladach klienta – rosnąca rola analityki w branży handlowej

Klaudia Ciesielska

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SAS, Intel oraz Accenture Applied Intelligence, największą korzyścią wynikającą…

Think global, act local – jak trendy w e-commerce zmieniają polskie firmy?

Klaudia Ciesielska

Nie ulega wątpliwości, że kupowanie przez Internet cieszy się coraz większą popularnością. W związku z…

Eksperci światowego rynku e-commerce na Enterprise Sessions 2018

Klaudia Ciesielska

Jim Fanning z Amazon, Brian Green z Magento, Qaalfa Dibeehi z Forrester Research oraz kuzyni…

Sukces w handlu detalicznym? – Połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną

Klaudia Ciesielska

Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w…

Technika, elektryka i motoryzacja pod zarządem Navireo ERP

Bartosz Martyka

Premar – regionalny dystrybutor produktów znanych motoryzacyjnych marek – integruje zarządzanie i automatyzuje procesy biznesowe…

Vobis stawia na omnichannel

Klaudia Ciesielska

Vobis obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wdraża nową, kompleksową strategię…

Połącz się z nami

- REKLAMA -