Ewa Pytkowska

Przyszłość TikToka w USA wciąż niepewna. Trump ponownie przesuwa termin

Administracja Donalda Trumpa sygnalizuje wyraźną zmianę strategii wobec TikToka, ponownie odsuwając termin przymusowej sprzedaży amerykańskich aktywów aplikacji. Ten ruch, połączony…

E-commerce: jakość projektu sklepu nie bez znaczenia. Dobry projekt może przynieść nawet 40% wzrost sprzedaży

Rok 2020 zostanie zapamiętany jako czas, w którym świat przeniósł się do Internetu. Sprzedawcy detaliczni z całego świata zostali bez…

Limity osób w sklepach? Często działa to tylko na papierze

Przed świętem 11 listopada Polacy tłumnie ruszyli do sklepów. Stojąc w kolejkach do kas można było odnieść wrażenie,…

RFID w centrach logistycznych – szybciej, dokładniej, taniej

Technologia identyfikacji radiowej powoli zaczyna wypierać używane od lat 70’ ubiegłego wieku kody kreskowe. Nic dziwnego, skoro te…

Koronawirus zmieni handel detaliczny

Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe…

Ciemna strony sprzedaży w Walentynki

Miłośnicy Walentynek na całym świecie szykują się do celebrowania święta miłości. Niezależnie do tego czy traktujemy dzień Świętego…

Promocje w Czarny Piątek – sklepy już liczą przychody, ale również straty

Nadchodzące wyprzedaże z okazji Czarnego Piątku, w tym roku przypadającego na 29 listopada, od paru lat zyskują popularność…

Straty w towarach kosztują w Polsce nawet 1,7 mld EUR

Jak wynika z nowego badania, straty w towarach kosztują europejskie sklepy ponad 49 mld EUR rocznie. Kwota ta…

Jak zachęcić konsumentów do wizyt w sklepach stacjonarnych w erze e-commerce?

Według raportu ,,Jak kupuje generacja Z”, przygotowanego przez Accenture i Fashionbiznes.pl, odwiedzanie sklepów staje się formą spędzania wolnego…