Technologia w biznesie

- REKLAMA -

Roboty i automatyzacja zdobywają handel

Natalia Zębacka

Wysoka i szybka adaptacja nowych technologii, to z pewnością jeden z najbardziej uderzających trendów w…

Regularny audyt IT pozwoli biznesowi utrzymać obrane tory

Natalia Zębacka

Wiosna to czas przebudzenia i nowej energii do działania. Wraz z pojawieniem się pierwszych cieplejszych…

Wirtualna rzeczywistość wkracza do działów HR

Natalia Zębacka

W ciągu ostatniego roku duża część pracy tysięcy organizacji przeniosła się z biur do domów.…

Epson rozszerza ofertę laserowych projektorów o wysokiej jasności

Natalia Zębacka

Epson rozszerzył portfolio projektorów laserowych 3LCD o nową linię urządzeń wysokiej jasności, zaprojektowaną z myślą…

Automatyzacja i człowiek – kto kogo potrzebuje?

Materiał Partnera

W rozważaniach na temat automatyki i robotyzacji łatwo wyodrębnić dwie wizje przyszłości. Pierwsza to kraina…

7 zastosowań sztucznej inteligencji w sektorze finansowym

Materiał Partnera

Globalny sektor sztucznej inteligencji na rynku technologii finansowych odnotowuje znaczący wzrost. Wstępnie szacowano, że do…

Faktura elektroniczna a faktura tradycyjna

Newsroom BrandsIT

Stosowanie faktur elektronicznych, mimo że znane są od ponad dekady, nadal budzi w polskich przedsiębiorcach…

Dlaczego warto zintegrować system ERP z platformą e-sprzedażową?

Newsroom BrandsIT

Właściciele sklepów internetowych wykorzystują profesjonalne narzędzia, takie jak platformy e-sprzedażowe. Aby w pełni korzystać z…

3 zasady cyberbezpieczeństwa, których potrzebuje każde przedsiębiorstwo w 2021 r.

Materiał Partnera

Po wydarzeniach 2020 r. utrzymanie zaufania klientów stało się dla przedsiębiorstw jeszcze bardziej istotne, ale często…

Sztuczna inteligencja wskaże firmy, w które nie warto inwestować

Klaudia Ciesielska

Przyszłość startupów jest zapisana w algorytmach. Tak przynajmniej twierdzi instytut Gartnera. Zdaniem ekspertów, najpóźniej do…

Połącz się z nami

- REKLAMA -