• Zobacz:
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
  • Branża IT
Brandsit
  • English
Powiadomienia Więcej
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Aktualności
    • Artykuły
    • Dane
    • Opinie
  • Personalizacja
    • Polecane
    • Zakładki
    • Historia
    • Preferencje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

Technologia w handlu

cyberbezpieczeństwo, zabezpieczenia, systemy
Cyberbezpieczeństwo

Najważniejsze wyzwania cyberbezpieczeństwa firm w Polsce

brandsstream
31 maja, 2025
E-commerce, handel
CyberbezpieczeństwoAktualnościTechnologia

Alarm w sektorze detalicznym: Nowe zagrożenia cybernetyczne przez aplikacje Google – raport Netskope

Newsroom BrandsIT
21 listopada, 2023
sklep, handel,
AktualnościSprzętTechnologia

181 mld dolarów na technologie w handlu. Czy inwestycje przełożą się na zadowolenie menadżerów?

Izabela Myszkowska
16 czerwca, 2023
RFID
AktualnościRozwój biznesu

8 korzyści stosowania technologii RFID w handlu

Izabela Myszkowska
10 października, 2022
biznes, ludzie, technologia, ICT
AktualnościRozwój biznesu

Polska jest jednym z najbardziej rozwiniętych technologicznie rynków handlu na świecie

Newsroom BrandsIT
1 września, 2022
sklep, handel
AktualnościSprzętTechnologia

Mamy e-recepty, będą wysyłane do klientów e-paragony

Newsroom BrandsIT
1 września, 2022
sklep, handel
AktualnościSprzętTechnologia

AI rewolucjonizuje handel detaliczny. Zmiany dotarły o Polski

Newsroom BrandsIT
4 sierpnia, 2022
e-commerce, handel,
AktualnościCyberbezpieczeństwo

Jak kupować bezpiecznie w sieci?

Izabela Myszkowska
31 lipca, 2022
AktualnościRozwój biznesu

Sklepy stacjonarne sięgają po technologie znane z e-commerce

Newsroom BrandsIT
11 kwietnia, 2022
handel, sprzedaż, płatności
AktualnościSprzętTechnologia

Technologia w handlu na fali. Czy to już sklepy nowej ery?

Izabela Myszkowska
24 marca, 2022
Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama
  • Preferencje

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up