WEBINAR

- REKLAMA -

Kaspersky: Jakie cyberzagrożenia czekają nas w 2021 roku?

Natalia Zębacka

Badacze z firmy Kaspersky zaprezentowali swoją wizję dotyczącą zaawansowanych cyberzagrożeń (APT) w 2021 r., wskazując,…

Międzynarodowa współpraca biznesowa w czasach Covid-19

Newsroom BrandsIT

Największe międzynarodowe targi i konferencje zostały odwołane. Część lotów zawieszono, na granicach wprowadzane są –…

Pandemia przyspiesza digitalizację sektora bankowego

Klaudia Ciesielska

Ograniczenia związane z COVID-19 znacząco wpływają na sposób obsługi klientów przez instytucje finansowe, ale prowokują…

Sprzedaż bezpośrednia zalicza rekordowy rok

Klaudia Ciesielska

Po początkowym wahnięciu w marcu sprzedaż bezpośrednia zaczęła szybko rosnąć, i to nie tylko w Polsce. Wiele firm, nie tylko…

Pamięć nieulotna, czyli trwały i ekonomiczny sposób na przyspieszenie biznesu

Newsroom BrandsIT

Dane to współczesna ropa naftowa - napędzają całą światową gospodarkę. Kto ma do nich dostęp,…

Pamięć nieulotna i SAP HANA – o co tyle szumu?

Materiał Partnera

Nie tak dawno, bo 10 lat temu, szczytem marzeń dla entuzjastów technologii serwerowych były maszyny…

Polski rynek odnotował rekordowy wzrost zainteresowania webinarami

Klaudia Ciesielska

O ponad 1100 proc. wzrosła aktywność webinarowa w Polsce w ciągu dwóch miesięcy pandemii – wynika z badań…

Zdalne formy rozwojowe – przyszłość szkoleń czy chwilowa konieczność?

Klaudia Ciesielska

Czas pandemii odbił się szerokim echem zmian w wielu branżach, organizacjach i ich codziennych działaniach.…

Wszystko się zmieni, ale webinary przetrwają

Materiał Partnera

Wideokonferencje, które były popularne jeszcze przed izolacją, obecnie zastąpiły spotkania offline w niemal pełnym zakresie.…

Na spotkaniach online można zarabiać. Dla 44 proc. organizatorów webinarów stanowią one źródło dochodów

Klaudia Ciesielska

Z webinarów obecnie korzystają zarówno freelancerzy jak i korporacje zatrudniające kilkanaście tysięcy osób. W czasie…

Połącz się z nami

- REKLAMA -