Termografia, następca tradycyjnych reklam?

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
3 min

Stojące reklamy i infokioski są bardzo popularne w dzisiejszych czasach, ponieważ reklamy interaktywne przyciągają większe grono odbiorców. Przykładem może być reklama szyb kuloodpornych.

Swego czasu pewna firma za taka szybą zamknęła 3 miliony dolarów, zaznaczając że osoba której uda się zbić szybę może zabrać zawartość gablotki. Reklama cieszyła się sporym zainteresowaniem przechodniów, każdy choć raz próbował kopnąć ,,swoją lepszą przyszłość’’. Standardowe reklamy papierowe nie są już ciekawe dla teraźniejszego, nowoczesnego klienta, a te reklamy z którymi możemy wejść w interakcje cieszą się kilkakrotnie większym zainteresowaniem. Przeważnie dlatego, że zwykłych bilbordów na ulicach miast jest multum, ale reklama inna niż wszystkie (takie jak infokioski) nie zdarza się tak często. I to właśnie na niej można zawiesić na chwilę wzrok, i sprawdzić co ma do zaoferowania.

Termoskaner

Obecnie na większości przyjęć firmowych, rodzinnych, charytatywnych czy po prostu zwykłych imprez są ustawiane fotobudki. Wiadomo te darmowe cieszą się ogromnym powodzeniem, ustawiające się kolejki czekające na zdjęcie to obraz kojarzony właśnie z taką selfiebudką.

A gdyby tak prosty aparat zamienić na kamerę termowizyjną?

- Advertisement -

Pojawił się taki nowy pomysł, i faktycznie zamiast najzwyklejszego mechanizmu, jest kamera termowizyjna. Obraz na ekranie pokazuje przechodnia w termograficznym wydaniu. Genialne nieprawdaż? Bardzo dobre rozwiązanie dla przemysłu farmaceutycznego, zwłaszcza jeśli nie posiadamy termometru w domu, jesteśmy w stanie sprawdzić temperaturę naszego ciała przechadzając się po ulicach miasta. Z pewnością spory odsetek młodych Polaków nawet nie myśli o zakupie termometru do domowej apteczki.

Albo po prostu chodzi o sam fakt posiadania termograficznego zdjęcia z koleżanka, przecież powszechnie wiadomym faktem jest, iż im ciekawsza forma zdjęcia tym lepiej dla profili w social mediach. W tym momencie można odłożyć polaroidy. Korzyścią wynikającą z thermo-selfie jest z pewnością zainteresowanie przechodniów. Tak na prawdę samo miejsce ustawienia nie ma znaczenia, i tak stojąc obok czegoś tak innowacyjnego będziemy chcieli spojrzeć na siebie chociaż w takim wydaniu. Albo zrobić zdjęcie dla szefa z prośbą o wolne na czas choroby.

Innowacja

Za całym pomysłem kryje się Ejsak Group, specjaliści projektujący niecodzienne formy reklamy i atrakcje na eventy firmowe. Udowodnili oni, że era zwykłych zdjęć już powoli przemija, ich autorski termoskaner cieszył się sporym zainteresowaniem wśród randomowych osób. Usytuowanie go na ulicy czy w galerii handlowej przyciągnie sporą liczbę osób zainteresowanych oraz ciekawych tak pomysłowym ,,kuzynem’’ dla fotobudki. Ten innowacyjny produkt w fazie testowej przyciągnął dziennie kilkaset tysięcy osób przed swój ekran. Co faktycznie pokazuje wzmożone zainteresowanie formą reklamy. Dlaczego tylko tak ciekawych reklam, jest tak bardzo mało?

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -