Brandsit
  • English
Powiadomienia Show More
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Search
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Artykuły

“Wykorzystaliśmy szansę” – Piotr Pawłowski, Dyrektor ds. Technologii w Grupie CCC

Bartosz Martyka
10 lutego, 2022
Piotr Pawlowski Dyrektor ds. Technologii w Grupie CCC7 1
Udostępnij
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Zobacz również

Iphone 17
Apple

Rosyjski rynek z entuzjazmem przyjmuje iPhone 17. Sankcje i wysokie ceny nie hamują popytu

W rosyjskich sklepach zadebiutował najnowszy iPhone 17, a dane przedsprzedażowe wskazują na niesłabnące…

Schneider Electric, data center
Schneider Electric

Schneider Electric i NVIDIA standaryzują budowę fabryk AI. Nowe projekty mają przyspieszyć rewolucję

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na moc obliczeniową dla sztucznej inteligencji, Schneider Electric…

Intel
Intel

Panther Lake: nowy procesor Intela ma odwrócić trend spadków w segmencie laptopów

Intel zapowiedział, że w najbliższy czwartek ujawni szczegóły techniczne dotyczące nowego układu mobilnego…

Salesforce
Salesforce

Salesforce stawia na “agentów AI”. Agentforce 360 w globalnym wydaniu

Salesforce oficjalnie otwiera nowy rozdział w swojej strategii AI, udostępniając platformę Agentforce 360…

AWS, NBA
AWS

AWS i NBA łączą siły: dane, AI i nowe doświadczenia dla fanów

Pojawienie się NBA Inside the Game powered by AWS to kolejny etap ewolucji…

muzyka, ai
Sztuczna inteligencja

Czy AI potrafi komponować muzykę? Granice między sztuką a technologią

Wiosną 2023 roku świat muzyki obiegł utwór „Heart On My Sleeve”, rzekomo wykonany…

Privacy tech, wykres
Prawo

Rynek Privacy Tech: Jak RODO i AI stworzyły nową, miliardową branżę?

Żyjemy w epoce fundamentalnego paradoksu. Z jednej strony, sztuczna inteligencja, napędzana przez wielkie…

sztuczna inteligencja, automatyzacja, technologia
Technologia w biznesie

AI w pułapce déjà vu: firmy znów powtarzają błędy RPA i BPM

Generatywna sztuczna inteligencja wchodzi do biznesu szybciej, niż wielu menedżerów się spodziewało. Według…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
  • Zarządzaj opcjami
  • Zarządzaj serwisami
  • Zarządzaj {vendor_count} dostawcami
  • Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?