Ukraińska spółka współpracuje z twórcami polskiej aplikacji

Bartosz Martyka
Bartosz Martyka - Redaktor naczelny Brandsit
4 min

Rynek e-marketingu znajduje się w stanie permanentnego rozwoju. Za zmianami z powodzeniem podążają także ukraińskie grupy medialne. Wśród nich znajduje się razom communications.

Ukraińska spółka z główną siedzibą w Kijowie, owoc ukraińsko-brytyjskiej współpracy w dziedzinie e-marketingu, zdobywa klientów na całym rynku europejskim. Celem grupy komunikacyjnej jest tworzenie impulsów do rozwoju marek – tak aby firmy-klienci mogły rozwijać się jak najbardziej efektywnie. W Polsce razom communications dała się poznać szerszemu gronu potencjalnych odbiorców po nawiązaniu współpracy z Qpony, liderem wśród aplikacji umożliwiających korzystanie z kuponów rabatowych. Jak przebiega ukraińsko-polska współpraca i czym jeszcze może pochwalić się grupa Razom?

Ukraińska spółka i polski lider wśród aplikacji mobilnych

Spółka Qpony zaczynała jako start-up założony przez trójkę studentów z Poznania. Obecnie Qpony jest liderem na rynku O2O (Online-to-Offline) w Polsce i łączy pięć aplikacji na urządzenie mobilne, z których każdego miesiąca korzysta łącznie około 2,5 miliona osób. Współpraca z razom communications była nowym doświadczeniem dla obu stron – Razom to jedna z pierwszych firm na Ukrainie reklamujących się w Qpony. Specyfika polskiej aplikacji, zakładająca interakcję użytkownika podczas trybu „Zakupy”, odróżnia Qpony od Facebooka i Google. Sprawia, że potencjalni klienci stają się bardziej lojalni wobec reklamy. Twórcy polskiej spółki w dalszym ciągu inwestują za wschodnią granicą, stając się liderami wśród mobilnych agregatorów dyskontowych „Rabaty i akcje supermarketów”. Tomasz Jabłoński, prezes Qpony, komentując dotychczasową współpracę razom communications, podkreślał między innymi ciągły rozwój technologiczny ukraińskiego partnera: – Nasz wybór na korzyść grupy Razom jest logiczny i przewidywalny. Po pierwsze, firma Razom aktywnie rozwija się̨ technologicznie, wykorzystując innowacje w kampaniach reklamowych dla swoich klientów. Po drugie, aktywnie współpracujemy na polskim rynku z agencjami Havas Media, Universal McCann i Initiative. Ponieważ na Ukrainie agencje te są częścią razom communications, zdecydowaliśmy, że będziemy współpracować ze wszystkimi firmami grupy – mówi Jabłoński. Dla przedstawicieli Razom działanie wraz z Qpony wydaje się być naturalnym wyborem, podyktowanym wspólnymi celami: – Z Qpony łączy nas nie tylko współpraca na rynkach europejskich, ale także zainteresowanie nowymi rozwiązaniami marketingowymi, które pomagają̨ naszym klientom jak najefektywniej prowadzić biznes – mówi Alina Rul, Chief Digital Buying Officer grupy razom communications.

Kampanie ukraińskiej grupy medialnej

Poza udaną współpracą z Qpony Razom – wraz z Initiative, Unilever Ukraine i British American Tobacco (BAT) – może się też pochwalić aktywnością w aplikacji „Rabaty i promocje”, która należy do polskiej grupy mobilnej Qpony/Blix. Inny głośny sukces Razom to kampania „Domestos Chat-bot”. – W ramach kampanii Unilever „Domestos Chat-bot” używaliśmy dwóch najpopularniejszych formatów – AdInsert, Native. Najlepszy wynik pokazał format Native, dzięki któremu udało nam się zwiększyć liczb̨ planowanych konwersji o 70% – mówi Alina Rul. Sukcesem zakończyły się też działania marketingowe prowadzone dla marki GLO – ich efekty przerosły oczekiwania twórców. – Otrzymaliśmy o 61% więcej konwersji w porównaniu z planem, realizując cel sprzedaży podczas Black Friday – komentuje Rul.

Kampanie razom communications warto obserwować jako przykład działań grupy medialnej, która wie, jak poruszać się po ciągle zmieniającym się rynku e-marketingu. Współpraca z Qpony dobrze wróży przyszłości ukraińsko-brytyjskiej firmy.

- Advertisement -
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -