Wyniki finansowe Action za 2023 rok pod znakiem inwestycji w e-commerce i marketing

W 2023 roku GK ACTION S.A. utrzymała marżę na poziomie 8,79% przy wzroście przychodów do 2 510 437 tys. zł, co stanowiło wzrost o 143 481 tys. zł w porównaniu do roku poprzedniego. Mimo wyższych kosztów pracy i inwestycji w marketing oraz rozwój e-commerce, firma zdołała zarejestrować zysk netto na poziomie 36 768 tys. zł, co jednak było spadkiem w stosunku do wyniku z 2022 roku.

3 Min
Automatyzacja, przemysł
źródło: Freepik/Pvproductions
BRANDSIT

Przewozy z Polski do Belgii: na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy przewozowej?

Przewozy z Polski do Belgii należą do intensywnie wykorzystywanych połączeń w zachodniej części Europy. Dynamiczna wymiana handlowa, aktywność firm logistycznych oraz duża liczba przedsiębiorstw współpracujących pomiędzy oboma krajami sprawiają, że…

Editor's Pick

Latest Review

Czy koronawirus okaże się przełomem dla chmury?

Pandemia koronawirusa zmienia nastawienie do chmury również wśród rządzących, którzy w ubiegłym tygodniu zaprezentowali plan wdrażany przez Ministerstwo Cyfryzacji. Zgodnie z jego założeniami chmura w sektorze publicznym będzie wdrażana znacznie…

Raport: cyberbezpieczeństwo w III kwartale

W trzecim kwartale 2018 r. systemy antyphishingowe Kaspersky Lab udaremniły ponad 137 milionów prób otwarcia fałszywych stron internetowych. Jest to o 27,5 proc. więcej w porównaniu z II kwartałem, co wskazuje na…

Tech

VMware wprowadza obsługę Kubernetes w najnowszej wersji Fusion 12 oraz Workstation 16

Firma VMwarezaprezentowała najnowsze wersje swoich rozwiązań do wirtualizacji dla stacji roboczych - VMware Fusion i VMware Workstation. Wprowadzone aktualizacje niosą ze sobą ważną zmianę: od…

Jak bezpiecznie korzystać z tabletu i smartfona podczas wakacji?

Smartfony przydają nam się zarówno w codziennych czynnościach, jak i podczas letniego wypoczynku. Za pośrednictwem smartphone’a możemy przesyłać rodzinie i znajomym nasze zdjęcia z…

Social Networks

- Advertisement -
Ad image

Przewozy z Polski do Belgii: na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy przewozowej?

Przewozy z Polski do Belgii należą do intensywnie wykorzystywanych połączeń w zachodniej części Europy. Dynamiczna wymiana handlowa, aktywność firm logistycznych…

Od dostawcy hardware’u do architekta cyfrowego środowiska. Rafał Szarzyński o rewolucji „One Sharp”

Czy producent niezawodnego sprzętu może stać się architektem cyfrowej transformacji? Rafał Szarzyński, Dyrektor Sprzedaży Sharp Business Systems Polska odsłania kulisy…

Od Wielkiego Wybuchu do prędkości światła: trwa rewolucja AI

W 2023 roku byliśmy świadkami Wielkiego Wybuchu technologii – roku, w którym sztuczna inteligencja zapoczątkowała nową erę innowacji i transformacji.…

NIS2 to nie lista zakupów dla IT. Dlaczego sama technologia nie wystarczy?

Traktowanie dyrektywy NIS2 wyłącznie jako listy zakupów technologicznych to strategiczny błąd, który może kosztować firmy znacznie więcej niż ewentualne kary.…

Giganci łapią zadyszkę? Ubiquiti i Huawei rosną w cieniu liderów rynku WLAN

Choć rynek sieci WLAN dla firm zamknął trzeci kwartał 2025 roku solidnym wzrostem na poziomie 7,8%, wyraźnie widać, że dwucyfrowa…

Więcej niż komunikator. Nowa definicja współpracy według Microsoftu

Ograniczona obecność Teams na głównej scenie Ignite 2025 mogła mylnie sugerować zmianę priorytetów w Redmond, jednak głębsza analiza techniczna ujawnia,…

Udostępnij