Wyniki finansowe Action za 2023 rok pod znakiem inwestycji w e-commerce i marketing

W 2023 roku GK ACTION S.A. utrzymała marżę na poziomie 8,79% przy wzroście przychodów do 2 510 437 tys. zł, co stanowiło wzrost o 143 481 tys. zł w porównaniu do roku poprzedniego. Mimo wyższych kosztów pracy i inwestycji w marketing oraz rozwój e-commerce, firma zdołała zarejestrować zysk netto na poziomie 36 768 tys. zł, co jednak było spadkiem w stosunku do wyniku z 2022 roku.

3 Min
Automatyzacja, przemysł
źródło: Freepik/Pvproductions
BRANDSIT

Nacinarki do kartonów – kluczowe urządzenia w branży e-commerce i logistyce

Rosnące tempo sprzedaży internetowej sprawia, że firmy muszą nie tylko szybko realizować zamówienia, ale również efektywnie gospodarować materiałami opakowaniowymi. Jednym z rozwiązań, które zdobywa coraz większą popularność w sektorze e-commerce…

Editor's Pick

Latest Review

Czy pandemia koronawirusa może stanowić przesłankę unieważnienia zamówienia?

Pandemia koronawirusa mocno odbiła się na działalności przedsiębiorców, w tym również samych zamawiających. Wielu z nich zostało zmuszonych do zmiany lub ograniczenia swoich planów inwestycyjnych. Czy w aktualnej sytuacji epidemiologicznej…

80% postępowań restrukturyzacyjnych to restrukturyzacja uproszczona. Na czym polega?

Uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne wprowadziła tymczasowo tarcza antykryzysowa 4.0 jako wsparcie dla małych i średnich firm w czasie pandemii COVID-19. Procedura ułatwia podjęcie negocjacji z wierzycielami bez konieczności otwierania postępowania przez sąd. Z tej możliwości skorzystało…

Tech

Platinet wprowadza najszybszą na rynku kartę pamięci

Przyzwyczailiśmy się już do wysokich rozdzielczości na ekranach. Doceniamy wysoką szczegółowość obrazu 4K, coraz szersza jest też dostępność takich materiałów. Nic w tym dziwnego,…

Ransomware najczęstszą formą cyberataku. Jak działają hakerzy?

Ataki ransomware oraz działania pre-ransomware stanowiły aż 40 procent zagrożeń cyberbezpieczeństwa zaobserwowanych w minionym kwartale – wynika z raportu Talos Incident Response Trends za…

Social Networks

- Advertisement -
Ad image

Nacinarki do kartonów – kluczowe urządzenia w branży e-commerce i logistyce

Rosnące tempo sprzedaży internetowej sprawia, że firmy muszą nie tylko szybko realizować zamówienia, ale również efektywnie gospodarować materiałami opakowaniowymi. Jednym…

Lenovo celuje w dług technologiczny. Nowa ofensywa w obszarze storage i HCI

Lenovo uderza w technologiczny dług przedsiębiorstw, wprowadzając zmodernizowane portfolio ThinkSystem i ThinkAgile zaprojektowane, by wyeliminować sprzętowe wąskie gardła w projektach…

Cyfrowa Polska: suwerenność cyfrowa zaczyna się od wolności wyboru technologii, nie od izolacji rynku

Suwerenność cyfrowa nie powinna być rozumiana jako odcinanie się od globalnych technologii, lecz jako zdolność państwa do swobodnego wyboru, łączenia…

Przewozy z Polski do Belgii: na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy przewozowej?

Przewozy z Polski do Belgii należą do intensywnie wykorzystywanych połączeń w zachodniej części Europy. Dynamiczna wymiana handlowa, aktywność firm logistycznych…

Chmura publiczna w Unii Europejskiej – między innowacją a odpowiedzialnością za dane

Transformacja cyfrowa w Europie coraz mocniej opiera się na chmurze publicznej, która stała się fundamentem skalowalności, automatyzacji i wdrażania rozwiązań…

Od dostawcy hardware’u do architekta cyfrowego środowiska. Rafał Szarzyński o rewolucji „One Sharp”

Czy producent niezawodnego sprzętu może stać się architektem cyfrowej transformacji? Rafał Szarzyński, Dyrektor Sprzedaży Sharp Business Systems Polska odsłania kulisy…

Udostępnij