Wyniki finansowe Action za 2023 rok pod znakiem inwestycji w e-commerce i marketing

W 2023 roku GK ACTION S.A. utrzymała marżę na poziomie 8,79% przy wzroście przychodów do 2 510 437 tys. zł, co stanowiło wzrost o 143 481 tys. zł w porównaniu do roku poprzedniego. Mimo wyższych kosztów pracy i inwestycji w marketing oraz rozwój e-commerce, firma zdołała zarejestrować zysk netto na poziomie 36 768 tys. zł, co jednak było spadkiem w stosunku do wyniku z 2022 roku.

3 Min
Automatyzacja, przemysł
źródło: Freepik/Pvproductions
BRANDSIT

Nacinarki do kartonów – kluczowe urządzenia w branży e-commerce i logistyce

Rosnące tempo sprzedaży internetowej sprawia, że firmy muszą nie tylko szybko realizować zamówienia, ale również efektywnie gospodarować materiałami opakowaniowymi. Jednym z rozwiązań, które zdobywa coraz większą popularność w sektorze e-commerce…

Editor's Pick

Latest Review

Korekta GIP60 w maju, czyli solidny spadek wypracowanego wzrostu

W maju 2019 roku GIP60 zanotował znaczną korektę, która obniżyła jego wartość do poziomu 854.29 punktów, czyli 9.30 proc. niżej, niż na początku miesiąca. Oznacza to także, że GIP60 spadł…

Kryptowaluty – nieodkryty potencjał?

Każda nowa technologia musi przezwyciężyć pewne wątpliwości, zanim zostanie powszechnie zaakceptowana. Nie inaczej jest z kryptowalutami, które zdążyły już zdobyć w Polsce spore grono użytkowników. Ich rozwój jest jednak wstrzymywany…

Tech

Asbis przebił przychody z września zeszłego roku

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu…

Rozbita grupa cyberprzestępców ciągle daje o sobie znać- alarmują eksperci Cisco Talos

Eksperci Cisco Talos przypisali nową kampanię podmiotom powiązanym z Qakbot, ponieważ metadane znalezione w plikach LNK używanych w tej kampanii pasują do metadanych z…

Social Networks

- Advertisement -
Ad image

Nacinarki do kartonów – kluczowe urządzenia w branży e-commerce i logistyce

Rosnące tempo sprzedaży internetowej sprawia, że firmy muszą nie tylko szybko realizować zamówienia, ale również efektywnie gospodarować materiałami opakowaniowymi. Jednym…

Lenovo celuje w dług technologiczny. Nowa ofensywa w obszarze storage i HCI

Lenovo uderza w technologiczny dług przedsiębiorstw, wprowadzając zmodernizowane portfolio ThinkSystem i ThinkAgile zaprojektowane, by wyeliminować sprzętowe wąskie gardła w projektach…

Cyfrowa Polska: suwerenność cyfrowa zaczyna się od wolności wyboru technologii, nie od izolacji rynku

Suwerenność cyfrowa nie powinna być rozumiana jako odcinanie się od globalnych technologii, lecz jako zdolność państwa do swobodnego wyboru, łączenia…

Przewozy z Polski do Belgii: na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy przewozowej?

Przewozy z Polski do Belgii należą do intensywnie wykorzystywanych połączeń w zachodniej części Europy. Dynamiczna wymiana handlowa, aktywność firm logistycznych…

Chmura publiczna w Unii Europejskiej – między innowacją a odpowiedzialnością za dane

Transformacja cyfrowa w Europie coraz mocniej opiera się na chmurze publicznej, która stała się fundamentem skalowalności, automatyzacji i wdrażania rozwiązań…

Od dostawcy hardware’u do architekta cyfrowego środowiska. Rafał Szarzyński o rewolucji „One Sharp”

Czy producent niezawodnego sprzętu może stać się architektem cyfrowej transformacji? Rafał Szarzyński, Dyrektor Sprzedaży Sharp Business Systems Polska odsłania kulisy…

Udostępnij