Wyniki finansowe Action za 2023 rok pod znakiem inwestycji w e-commerce i marketing

W 2023 roku GK ACTION S.A. utrzymała marżę na poziomie 8,79% przy wzroście przychodów do 2 510 437 tys. zł, co stanowiło wzrost o 143 481 tys. zł w porównaniu do roku poprzedniego. Mimo wyższych kosztów pracy i inwestycji w marketing oraz rozwój e-commerce, firma zdołała zarejestrować zysk netto na poziomie 36 768 tys. zł, co jednak było spadkiem w stosunku do wyniku z 2022 roku.

3 Min
Automatyzacja, przemysł
źródło: Freepik/Pvproductions
BRANDSIT

Zmiana warty: Apple kończy wieloletnią dominację Samsunga

Hegemonia Samsunga na rynku mobilnym dobiega końca, ustępując miejsca konsekwentnej strategii premium realizowanej przez Apple. Najnowsze dane Counterpoint Research wskazują, że dzięki dwucyfrowemu wzrostowi sprzedaży w 2025 roku, koncern z…

Editor's Pick

Latest Review

Haier: czas na Polskę

Firma Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco zwiększyć swoje udziały na naszym rynku. Strategia…

Huawei Share dostępne na starszych laptopach marki, dzięki naklejce z NFC

Od dziś salony serwisowe Huawei oferują darmowy montaż naklejki z NFC na starszych laptopach marki, co zapewni im możliwość obsługi Huawei Share. Z oferty można również skorzystać w przypadku nowych modeli…

Tech

Czas kompleksowych rozwiązań

Kiedy w 1999 r. pierwszy raz użyto określenia Internet of Things opisywało ono wykorzystaną do identyfikacji urządzeń w sieci technologię RFID (fale radiowe). Rok…

Miliardy z eksportu: finansowa potęga polskiego gamedevu na GPW

Polska, dysponując trzecią co do wielkości siłą roboczą w europejskim gamedevie, stała się niekwestionowaną potęgą na globalnym rynku cyfrowej rozrywki. Ten ogromny kapitał ludzki…

Social Networks

- Advertisement -
Ad image

Zmiana warty: Apple kończy wieloletnią dominację Samsunga

Hegemonia Samsunga na rynku mobilnym dobiega końca, ustępując miejsca konsekwentnej strategii premium realizowanej przez Apple. Najnowsze dane Counterpoint Research wskazują,…

Paradoks cyfryzacji: Europejskie MŚP chcą AI, ale paraliżuje je brak wiedzy

Mimo powszechnego entuzjazmu wobec sztucznej inteligencji, najnowszy raport team.blue odsłania krytyczną lukę kompetencyjną, która paraliżuje cyfrowe ambicje europejskich MŚP. Zamiast…

Drogie halucynacje Deloitte. Raport za 1,6 mln dolarów pełen halucynacji AI

Wiarygodność Deloitte ponownie stanęła pod znakiem zapytania po tym, jak w wartym 1,6 miliona dolarów raporcie dla kanadyjskiego rządu wykryto…

Cyfryzacja dwóch prędkości. Gdzie polski biznes lokuje miliardy złotych na IT?

Cyfryzacja polskiego przemysłu w 2024 roku to opowieść o dwóch prędkościach, w której duże przedsiębiorstwa dynamicznie wdrażają zaawansowane technologie, podczas…

Od kontrolera do mentora. Dlaczego „miękkie” kompetencje to najtwardsza waluta w AI?

Tradycyjny model przywództwa oparty na hierarchii staje się nie tylko anachroniczny, ale wręcz ryzykowny biznesowo. Prawdziwa przewaga konkurencyjna menedżera nie…

Od solisty do menedżera. Jak CPU oddał koronę, by ratować wydajność

Mit procesora jako jednoosobowej orkiestry ostatecznie upadł pod ciężarem współczesnych wymagań sztucznej inteligencji i Big Data. Choć CPU nie zniknął,…

Udostępnij