Wyniki finansowe Action za 2023 rok pod znakiem inwestycji w e-commerce i marketing

W 2023 roku GK ACTION S.A. utrzymała marżę na poziomie 8,79% przy wzroście przychodów do 2 510 437 tys. zł, co stanowiło wzrost o 143 481 tys. zł w porównaniu do roku poprzedniego. Mimo wyższych kosztów pracy i inwestycji w marketing oraz rozwój e-commerce, firma zdołała zarejestrować zysk netto na poziomie 36 768 tys. zł, co jednak było spadkiem w stosunku do wyniku z 2022 roku.

3 Min
Automatyzacja, przemysł
źródło: Freepik/Pvproductions
BRANDSIT

Palo Alto Networks ostrzega: Wymiana infrastruktury IT do 2029 roku jest nieunikniona

Podczas gdy branża technologiczna żyje gorączką złota wokół AI, CEO Palo Alto Networks chłodno kalkuluje, że do 2029 roku komputery kwantowe wrogich reżimów zburzą obecne paradygmaty szyfrowania. Nikesh Arora wysyła…

Editor's Pick

Latest Review

Cyberprzestępcy są zainteresowani danymi do logowania

WatchGuard ogłosił wyniki swojego najnowszego Raportu Bezpieczeństwa dotyczącego zagrożeń w sieci. Raport o bezpieczeństwie internetowym ujawnia, że ​​47 proc. wszystkich szkodliwych programów jest oprogramowaniem nowym lub zero-day oraz zawiera kompleksową…

Rośnie skuteczność cyberataków – jest ich mniej, ale są bardziej kosztowne

W 2024 roku cyberprzestępczość wygenerowała rekordowe straty na poziomie ponad 16 miliardów dolarów, mimo że liczba zgłoszonych incydentów delikatnie spadła. Największe szkody powodują dziś nie spektakularne ataki hakerskie, lecz dobrze…

Tech

Wiosenna zmiana czasu nie taka straszna? Prawie 40% Polaków nie może się jej doczekać

Nadejście wiosny przynosi zmianę czasu na letni, co dla wielu osób wiąże się z negatywnymi skutkami, takimi jak problemy ze snem czy obniżenie samopoczucia.…

3-4 miesiące opóźnień w analizie rentowności zleceń transportowych – czy Twoją firmę na to stać?

Branża transportu drogowego nigdy nie była tak nieprzewidywalna, jak dzisiaj. Zmienne koszty prowadzenia działalności transportowej, spowodowane niestabilną sytuacją gospodarczą, zmieniające się ceny paliwa i kursu euro, sprawiają,…

Social Networks

- Advertisement -
Ad image

Palo Alto Networks ostrzega: Wymiana infrastruktury IT do 2029 roku jest nieunikniona

Podczas gdy branża technologiczna żyje gorączką złota wokół AI, CEO Palo Alto Networks chłodno kalkuluje, że do 2029 roku komputery…

Kluczowe różnice między SEO a Google Ads, które musisz znać

W świecie marketingu internetowego firmy często stają przed wyborem między inwestycją w pozycjonowanie organiczne a reklamami płatnymi. Obie strategie –…

Koniec „garażowych” wdrożeń. OCP standaryzuje infrastrukturę dla komputerów kwantowych

Open Compute Project rozpoczyna prace nad ustandaryzowaniem infrastruktury dla hybrydowych środowisk IT, próbując pogodzić wrażliwą naturę komputerów kwantowych z surową…

Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience

Sharp Europe inicjuje strategiczną transformację poprzez koncepcję „One Sharp” Digital Experience, integrując swoje usługi IT, cyberbezpieczeństwo i technologie wizualne w…

Brudna gra w IT? TP-Link oskarża Netgear o czarny PR i lobbing w USA

TP-Link przechodzi do kontrataku w walce o przetrwanie na amerykańskim rynku, pozywając Netgear za rzekome prowadzenie kampanii dezinformacyjnej, która miała…

Mit taniego archiwum. Dlaczego ukryte koszty Tieringu drenują budżety IT?

Choć podział na klasy pamięci masowej przez lata uchodził za fundament optymalizacji kosztów w chmurze, w dobie AI i analityki…

Udostępnij