Wyniki finansowe Action za 2023 rok pod znakiem inwestycji w e-commerce i marketing

W 2023 roku GK ACTION S.A. utrzymała marżę na poziomie 8,79% przy wzroście przychodów do 2 510 437 tys. zł, co stanowiło wzrost o 143 481 tys. zł w porównaniu do roku poprzedniego. Mimo wyższych kosztów pracy i inwestycji w marketing oraz rozwój e-commerce, firma zdołała zarejestrować zysk netto na poziomie 36 768 tys. zł, co jednak było spadkiem w stosunku do wyniku z 2022 roku.

3 Min
Automatyzacja, przemysł
źródło: Freepik/Pvproductions
BRANDSIT

AI demokratyzuje cyberprzestępczość. Windows na celowniku hakerów

Wyścig zbrojeń w cyberprzestrzeni wszedł w nową fazę, w której sztuczna inteligencja stała się kluczowym sojusznikiem hakerów, odpowiadając za niemal dwukrotny wzrost liczby złośliwego oprogramowania w środowiskach Windows. Dane z…

Editor's Pick

Latest Review

Malta kontra reszta Unii. Spór o nadzór nad rynkiem kryptowalut

W Unii Europejskiej narasta spór o to, kto i w jaki sposób powinien nadzorować dynamicznie rozwijający się rynek kryptowalut. Malta publicznie zakwestionowała propozycję Francji, Włoch i Austrii, które domagają się…

Megawaty na teraflopsy – jak energia kształtuje cykle wymiany sprzętu AI w data center

Rosnące koszty energii elektrycznej w europejskich hubach centrów danych sprawiają, że operatorzy muszą baczniej przyglądać się nie tylko megawatom, lecz także efektywności energetycznej akceleratorów sztucznej inteligencji. W artykule badamy, jak…

Tech

Wirtualne polowanie na miliardy: TikTok otwiera swoje drzwi dla sprzedawców online

To było nieuniknione. Właściciele chińskiej platformy TikTok łakomie patrzą na globalny rynek internetowej sprzedaży. Rzucą wyzwania największym graczom, a polscy sprzedawcy mogą na tym…

Dziś Dzień bezpiecznego Internetu. O czym warto pamiętać będąc online?

7 lutego obchodzimy po raz 20 „Dzień Bezpiecznego Internetu”, organizowany przez Unię Europejską w celu podniesienia świadomości na temat bardziej odpowiedzialnego korzystania z Internetu, ze szczególnym…

Social Networks

- Advertisement -
Ad image

AI demokratyzuje cyberprzestępczość. Windows na celowniku hakerów

Wyścig zbrojeń w cyberprzestrzeni wszedł w nową fazę, w której sztuczna inteligencja stała się kluczowym sojusznikiem hakerów, odpowiadając za niemal…

Koniec „samotnego wilka”. Przyszłość cyberbezpieczeństwa to usługi zarządzane

Romantyczna wizja „samotnego wilka” w dziale IT definitywnie odchodzi do lamusa pod naporem nowych regulacji unijnych oraz dramatycznej luki kompetencyjnej,…

Repozycjonowanie marki Sharp i budowanie trwałych partnerstw

Dla współczesnych firm zmiana nie jest przeszkodą. To klucz do utrzymania przewagi. W rzeczywistości zmiana stała się naturalnym sposobem działania,…

Koniec ery “sprzedaj i zapomnij”. Jak ekonomia subskrypcji po cichu redefiniuje kanał IT

W obliczu postępującej erozji marż na sprzęcie, kanał partnerski IT stoi przed dziejową koniecznością redefinicji swojego modelu biznesowego. Analiza danych…

Monopol na prywatność? UOKiK kwestionuje rynkową grę Apple

Wszczęte przez Prezesa UOKiK postępowanie antymonopolowe przeciwko Apple uderza w sedno strategii „privacy-first”, sugerując, że mechanizmy iOS mogą służyć nieuczciwej…

Scalo celuje w logistykę i obronność. Nowe biuro w Gdańsku ma otworzyć drzwi na Północ

Domykając mapę swojej obecności w Polsce nowym biurem w Gdańsku, Scalo wyraźnie sygnalizuje apetyt na dywersyfikację poza tradycyjne dla siebie…

Udostępnij