Wyniki finansowe Action za 2023 rok pod znakiem inwestycji w e-commerce i marketing

W 2023 roku GK ACTION S.A. utrzymała marżę na poziomie 8,79% przy wzroście przychodów do 2 510 437 tys. zł, co stanowiło wzrost o 143 481 tys. zł w porównaniu do roku poprzedniego. Mimo wyższych kosztów pracy i inwestycji w marketing oraz rozwój e-commerce, firma zdołała zarejestrować zysk netto na poziomie 36 768 tys. zł, co jednak było spadkiem w stosunku do wyniku z 2022 roku.

3 Min
Automatyzacja, przemysł
źródło: Freepik/Pvproductions
BRANDSIT

Kluczowe różnice między SEO a Google Ads, które musisz znać

W świecie marketingu internetowego firmy często stają przed wyborem między inwestycją w pozycjonowanie organiczne a reklamami płatnymi. Obie strategie – SEO i Google Ads – mają wspólny cel: zwiększyć widoczność…

Editor's Pick

Latest Review

Branża elektroniczna: Trzeba zwiększyć transparentność OZZ-ów

Związek Cyfrowa Polska pozytywnie odnosi się do przyjętego przez rząd projektu ustawy o zbiorowym zarządzaniu prawami autorskimi i prawami pokrewnymi autorstwa Ministerstwa Kultury. – Mamy nadzieję, że podczas prac w…

OpenAI przełamuje bariery dostępu do ChatGPT. Od kwietnia możliwy jest dostęp bez rejestracji

OpenAI znosi barierę rejestracji dla swojej platformy ChatGPT, otwierając dostęp do zaawansowanej technologii AI dla wszystkich użytkowników. Ta inicjatywa ma na celu ułatwienie szerszemu gronu osób eksplorację możliwości sztucznej inteligencji…

Tech

Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetowe

Cyberprzestępcy coraz częściej przeprowadzają ataki z wykorzystaniem komunikacji szyfrowanej i plików malware. W 2017 roku każda przeciętna firma została zaatakowana w taki sposób aż…

Rynek? Konkurencja? Nie, to podatki i zawiłe prawo ściągają przedsiębiorcom sen z powiek

Jak ściągać z firm większe podatki? Uchwalając nowe, lub wyższe. Ale nie tylko. Można również podciągnąć określone działania podatnika pod katalog czynności podlegających opodatkowaniu,…

Social Networks

- Advertisement -
Ad image

Kluczowe różnice między SEO a Google Ads, które musisz znać

W świecie marketingu internetowego firmy często stają przed wyborem między inwestycją w pozycjonowanie organiczne a reklamami płatnymi. Obie strategie –…

Koniec „garażowych” wdrożeń. OCP standaryzuje infrastrukturę dla komputerów kwantowych

Open Compute Project rozpoczyna prace nad ustandaryzowaniem infrastruktury dla hybrydowych środowisk IT, próbując pogodzić wrażliwą naturę komputerów kwantowych z surową…

Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience

Sharp Europe inicjuje strategiczną transformację poprzez koncepcję „One Sharp” Digital Experience, integrując swoje usługi IT, cyberbezpieczeństwo i technologie wizualne w…

Brudna gra w IT? TP-Link oskarża Netgear o czarny PR i lobbing w USA

TP-Link przechodzi do kontrataku w walce o przetrwanie na amerykańskim rynku, pozywając Netgear za rzekome prowadzenie kampanii dezinformacyjnej, która miała…

Mit taniego archiwum. Dlaczego ukryte koszty Tieringu drenują budżety IT?

Choć podział na klasy pamięci masowej przez lata uchodził za fundament optymalizacji kosztów w chmurze, w dobie AI i analityki…

Myśliwy, nie zwierzyna. Jak polskie IT przejmuje rynek M&A w 2025?

Najnowsze dane z raportu "M&A Branża IT 2025" obalają mit o polskim rynku jako jedynie biernym celu zagranicznych akwizycji. W…

Udostępnij