Xerox – nowe zasady gwarancyjne

Podobne tematy

Asseco wdrożyło cyfrowy proces podpisywania umów w Echo Investment

Spotkanie z doradcą klienta online, spacer po inwestycji odwzorowanej w wirtualnej rzeczywistości, wybór mieszkania, negocjacje zapisów umowy rezerwacyjnej w...

baramundi Management Suite dla bezpiecznej infrastruktury IT

Chcąc zapewnić bezpieczeństwo swoich pracowników w czasie kryzysu związanego z koronawirusem, firmy i organizacje stoją przed wyzwaniem jak najszybszego...

Orlen przekazuje 60 mln na walkę z koronawirusem

PKN ORLEN kupił 7 milionów maseczek chroniących przed zakażeniem koronawirusem. Pierwsza partia ok. 1,6 mln sztuk zostanie przekazana Agencji...

Xerox stawia na uproszczenie zasad gwarancyjnych urządzeń. Producent oferuje dodatkowo przedłużoną gwarancję na wybrane modele i prostszą, elektroniczną formę rozliczania wizyt serwisowych.

Pięcioletnia promocja gwarancyjna obejmuje 12 modeli Xerox: Phaser 3260, 3330, 6510 Workcentre 3215, 3225, 3345, 6515 i VersaLink B400/405 oraz C400/405.
Warunkiem przedłużenia gwarancji do 5 lat (włączając w ten okres standardową gwarancję) jest zakup dodatkowych 4 kompletów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych Xerox (w przypadku urządzeń kolorowych tonery CMYK, a w przypadku urządzeń monochromatycznych toner czarny), po jednym komplecie w każdym roku trwania gwarancji oraz udokumentować to przesyłaniem skanów rachunków na adres 5lat@xerox.pl. Aby uruchomić ten proces, należy zarejestrować samo zakupione urządzenie (także przesyłając skan zakupy na podany adres) w ciągu 30 dni od daty zakupu. Promocja trwa do 31 grudnia 2018 r. Ostatnie zgłoszenia należy przesyłać do ostatniego dnia stycznia 2019 r.
Producent postanowił także zadbać o uproszczenie ogólnych zasad gwarancyjnych, które obowiązują od 1 czerwca br. Dotyczy to m.in. redukcji liczby wypełnianych kart gwarancyjnych, ale nie ogranicza to ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów dotyczących sprzedaży konsumenckiej.
Prostszy jest już także proces obsługi zgłoszeń serwisowych. Dotychczasowa papierowa forma rozliczenia wizyty została zastąpiona wersją elektroniczną dokumentu i podpisu klienta. Dzięki temu możliwy jest szybki dostęp do pełnej historii wykonanych aktywności, a ręczne wypełnianie zgłoszeń będzie eliminowane sukcesywnie.
Więcej informacji na temat udogodnień i promocji Xerox znajduje się na stronach 5-letniej gwarancji i uproszczonych warunków gwarancyjnych.
- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.