Xerox wprowadza nowy program lojalnościowy

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
1 min

Xerox, po Programie Partnerskim, wprowadza program lojalnościowy Xerox Bonus Club. Program skierowano do Partnerów kanału Open, którzy zdobywają punkty na podstawie zakupów urządzeń Xerox z segmentu A4 i wybranych A3.

Xerox Bonus Club to program lojalnościowy, który powstał, aby zwiększać sprzedaż produktów marki Xerox oraz pozyskać do współpracy nowych resellerów z kanału Open. Ma wspierać działania poszerzające udział w rynku i zwiększające świadomości marki Xerox, a uczestnikom programu zapewniać dodatkowe korzyści ze współpracy z naszą firmą – Edyta Ciszkiewicz, Sales & Marketing Channel Manager

W ramach programu partnerzy otrzymają punkty, na start uczestnicy otrzymają ich 50, które wymienią na e-bony lub vouchery m.in. do sklepów i restauracji. Do odbioru nagród uprawnia już suma punktów odpowiadająca 100 zł. Uczestnictwo w programie to także szansa na dostęp do dodatkowych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż.

Zarejestrowani resellerzy będą premiowani za zakupy urządzeń i materiałów eksploatacyjnych poprzez Autoryzowany Kanał Dystrybucyjny. Dostaną także dostęp do informacji handlowych i marketingowych dotyczących oferty Xerox, czyli do specjalnych sekcji programu, gdzie znajdą: newsy, promocje czasowe czy generator ofert, który ułatwi im przygotowywanie propozycji dla klientów końcowych.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -