Adyen udostępnia BLIKA globalnym platformom e-commerce

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
2 min

Adyen, który dostarcza rozwiązania płatnicze wielu wiodącym firmom na świecie, udostępni BLIKA w ramach swojego portfolio metod płatności. Dzięki temu globalne platformy e-commerce będą mogły zaoferować polskim kupującym możliwość zapłacenia w preferowany przez nich sposób. Klienci Adyen mogą dodawać płatność BLIKIEM bezpośrednio na swoich stronach, bez przekierowań na strony dostawców płatności. Wśród klientów Adyen są takie podmioty jak Spotify, Uber, Booking.com, eBay i Linkedin.

BLIK staje się coraz popularniejszy w płatnościach mobilnych dzięki unikalnemu modelowi realizacji transakcji. Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo to kluczowe korzyści dla użytkowników bankowości mobilnej. BLIK łączy te elementy w optymalny sposób. Rozwiązanie stworzone w Polsce jest już dostępne w całym e-commerce w naszym kraju i coraz śmielej wychodzi za granicę. Popularność BLIKA jest doceniana przez międzynarodowych dostawców płatności, którzy mają w swoim portfolio globalnych graczy e-commerce. Teraz użytkownicy BLIKA będą mogli płacić na międzynarodowych stronach korzystających z rozwiązań Adyen.

Adyen zapewnia nowoczesną infrastrukturę end-to-end łączącą przedsiębiorstwa bezpośrednio ze wszystkimi głównymi systemami i metodami płatności preferowanymi przez konsumentów na całym świecie. Adyen udostępnia bezproblemowe płatności w kanałach internetowych, mobilnych i w sklepach stacjonarnych. Umożliwia firmom tworzenie spójnych doświadczeń we wszystkich kanałach sprzedaży, aby poprawić całą ścieżkę zakupową klientów.

W 2019 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali ponad 217 milionów transakcji. To więcej niż w ciągu pierwszych czterech lat funkcjonowania systemu (135 milionów). Trzy z czterech transakcji BLIKIEM to zakupy online, wzrosty można zobaczyć również w innych kanałach.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -