• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44499915 44499905 BZxBZ
Orlen: kontrakt na dostawy ropy ze wschodu przestanie być realizowany w momencie wprowadzenia kolejnych sankcji
Pieniądze Polityka Polska
44499407 44499395 BZxBZ
Mieszkanie w pobliżu zieleni wpływa na skład mleka matki
Polska Work&Life
44499403 44499388 BZxBZ
Alpiniści zbierają szyszki z okazałych sosen w Puszczy Piskiej
Polska Work&Life
44499398 44499334 BZxBZ
Schreiber: w tym tygodniu komunikat, jak zostaną obniżone ceny biletów na kolei
Pieniądze Polska
44499397 44499326 BZxBZ
Mazowieckie: w 2022 r. spadła liczba oddanych do użytku nowych mieszkań, podobnie może być w tym roku
Polska
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Badanie Canon: Zintegrowane rozwiązania od jednego dostawcy – tego brakuje w firmach
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Technologia > Tech Biznes > Badanie Canon: Zintegrowane rozwiązania od jednego dostawcy – tego brakuje w firmach
Tech Biznes

Badanie Canon: Zintegrowane rozwiązania od jednego dostawcy – tego brakuje w firmach

Klaudia Ciesielska 1 miesiąc temu 4 min czytania
Udostępnij
4 min czytania
praca, kompetencje cyfrowe
Udostępnij

Poznaliśmy wyniki badania Canon Europe dotyczącego podejścia do tematu pracy hybrydowej. Okazało się, że pomiędzy managerami IT a użytkownikami końcowymi istnieje znaczna różnica w ocenie wykorzystywanych technologii. Podczas gdy 78 proc. osób podejmujących decyzje w dziedzinie IT uważa, że ich firma dostarcza odpowiednie technologie do zapewnienia pracownikom możliwości wydajnej i komfortowej pracy z domu, 21 proc. użytkowników wciąż korzysta ze swojego osobistego komputera do pracy zdalnej, a 19 proc. doświadcza problemów z uzyskaniem wsparcia IT na odległość. Zmiana trybu pracy nie jest łatwa także dla działów IT – aż 56 proc. ich przedstawicieli twierdzi, że są regularnie proszeni o udzielenie zdalnego wsparcia dla urządzeń wykorzystywanych poza biurem.

Dla pracowników najważniejszymi wyzwaniami w pracy zdalnej są procesy biznesowe. 42 proc. z nich doświadcza problemów z zatwierdzaniem procesów oraz podpisem cyfrowym, a 41 proc. miewa trudności z dostępem do fizycznej lub cyfrowej wersji dokumentów podczas pracy spoza biura. W efekcie 37 proc. respondentów deklaruje, że muszą odwiedzać biuro firmy specjalnie po to, aby wydrukować, odebrać lub podpisać dokumenty osobiście.

Jak wynika z badania Canon Europe, sporym wyzwaniem dla zespołów IT jest także wyposażenie nowych stanowisk pracy. Dostępność, współpraca oraz integracja to słowa-klucze określające największe problemy podczas przechodzenia na hybrydowy model pracy. 71 proc. osób decyzyjnych w zespołach IT twierdzi, że nowoczesne rozwiązania wspierające pracę hybrydową są niekompatybilne z ich przestarzałą firmową infrastrukturą. Z badania Canon wynika również, że większość wsparcia udzielanego pracownikom dotyczy zdalnego dostępu do plików (43 proc.) oraz współdzielenia efektów pracy z innymi (36 proc.). Wraz z zapotrzebowaniem na nowoczesne oprogramowanie wzrasta też potrzeba wymiany sprzętu. 56 proc. zgłoszeń dotyczy przestarzałych drukarek i skanerów, a 33 proc. – urządzeń osobistych.

Znajdowanie źródeł tych problemów, a następnie dostarczenie odpowiedniego rozwiązania, jest problematyczne dla wielu zespołów IT. Aż 76 proc. pracowników IT twierdzi, że implementacja technologii od różnych dostawców stanowi dla nich kłopot. W przypadku jakiegokolwiek błędu 71 proc. z nich musi kontaktować się z wieloma producentami, co oznacza, że każdy problem w warunkach pracy hybrydowej rozwiązuje się znacznie dłużej.

W związku z powyższym, dla wielu firm istotne staje się zarządzanie drukiem i cyklem życia dokumentów przy pomocy rozwiązań od jednego dostawcy. Większość z osób decyzyjnych w działach IT (aż 81 proc.) zgadza się, że ich organizacja może tylko zyskać na technologiach od jednego producenta, które są kompatybilne ze sobą i dużo łatwiejsze w użyciu w warunkach pracy hybrydowej.

Marc Bory, Workspace Planning, Marketing, and Innovation Senior Director w Canon Europe, komentuje: – Podczas pracy spoza biura wielu pracowników doświadcza trudności na polu tworzenia i współdzielenia dokumentów. Nasze badanie pokazuje, że choć wiele firm nie ma problemu z infrastrukturą IT w swoim biurze, to ich rozwiązania techniczne wciąż pozostawiają wiele do życzenia, gdy chodzi o organizację pracy hybrydowej. 

– W związku z tym – kontynuuje Marc Bory – obserwujemy wzmożone zainteresowanie technologiami, które bezproblemowo ze sobą współpracują i mogą dużo lepiej wesprzeć użytkownika końcowego w problemach z zarządzaniem dokumentami. Dlatego oferujemy kompletny ekosystem technologiczny, którego głównym celem jest integracja miejsc pracy zdalnej i optymalizacja pracy z dokumentami. Nasze urządzenia i oprogramowanie wspierają rosnące znaczenie hybrydowego środowiska pracy.


Źródło: Canon

Zapoznaj się z pełnym raportem Canon pod adresem: https://www.canon-europe.com/business/workspace/make-it/ 

Metodologia
W badaniu, przeprowadzonym przez Canon oraz Walnut Unlimited, wzięło udział 3008 osób z 7 rynków – Niemiec, Hiszpanii, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Holandii i Szwecji. Spośród tej liczby 1791 badanych zostało zakwalifikowanych jako pracownicy z organizacji zatrudniających przynajmniej 50 osób, a 1217 – jako specjaliści z działów IT, cechujący się wysoką decyzyjnością w kwestiach firmowej infrastruktury, rozwiązań i/oraz urządzeń drukujących.

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo