Bank Pocztowy kończy migrację Klientów do wspólnej bankowości cyfrowej

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit
3 min

Wkrótce zakończy się proces migracji wszystkich klientów Banku Pocztowego oraz dotychczasowych klientów EnveloBanku do wspólnej bankowości cyfrowej – poinformował Bank Pocztowy. Od środy 20 października br. klienci będą automatycznie przekierowywani wyłącznie do systemu bankowości internetowej nowy Pocztowy24.

Wszystkie rozwiązania, z których korzystali do tej pory klienci detaliczni Banku Pocztowego są dostępne „pod jednym dachem”, w ramach wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej Pocztowy. Dzięki fuzji marek, klienci uzyskali nie tylko łatwiejszy i szerszy dostęp do zaawansowanych usług oraz rozwiązań proponowanych przez Bank, lecz także mogą korzystać z intensywniej niż dotychczas rozwijanej bankowości elektronicznej opartej na automatyzacji i najnowszych rozwiązaniach cyfrowych.

Wkrótce zakończy się proces połączenia marek Banku Pocztowego i EnveloBanku. Bank zrezygnuje także ostatecznie z prowadzenia dwóch systemów bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 na rzecz jednej – dostępnej pod adresem online.pocztowy.pl.

– W czasie trwającego ponad pół roku okresu przejściowego umożliwiliśmy naszym klientom detalicznym dostęp zarówno do starej jak i do nowej wersji bankowości internetowej.  Większość naszych klientów detalicznych korzysta już z nowej wersji serwisu, rezygnując ze starszego rozwiązania. Tym samym proces migracji klientów przebiega zgodnie z planem, potwierdzając zasadność decyzji o połączeniu obu naszych marek. Ujednoliciliśmy ofertę Banku oraz stworzyliśmy nową jakość dla wszystkich naszych klientów poprzez zaoferowanie im zaawansowanej bankowości cyfrowej w funkcjonalnej i atrakcyjnej formiemówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu oraz IT.

- Advertisement -

– W najbliższym czasie, po zakończeniu migracji, planujemy udostępnić kolejne funkcjonalności, jak np. moje ID czy karty wirtualne. Bank pracuje także nad kolejnymi produktami rozszerzającymi ofertę dla rynku e-commerce  – dodaje Marcin  Ledworowski.

Wraz z nową bankowością internetową klienci Banku Pocztowego otrzymują również dostęp do wygodnej aplikacji mobilnej Pocztowy – do pobrania z App Store lub Google Play, by móc wygodnie korzystać z bankowości przez telefon.

– Już teraz wszyscy klienci korzystający z nowego serwisu Pocztowy24 mogą korzystać także z nowoczesnej aplikacji mobilnej Pocztowy – na swoich urządzeniach  zainstalowało ją już ponad 100 tysięcy osób. Nasi Klienci mają również dostęp do takich rozwiązań jak płatności BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy usługi Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Ujednolicony interfejs obu aplikacji zapewnia też poprawę customer experience czyli doświadczenia klienta w relacji z Bankiemmówi Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Bankowości Cyfrowej i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.

Równolegle z migracją klientów do nowej bankowości Bank prowadzi akcję wymiany kart VISA na Mastercard. Tymczasem w ramach rozwoju oferty mobilnej, na początku października br. Bank Pocztowy jako pierwszy bank w Polsce wdrożył płatności Xiaomi Pay.

Udostępnij
- REKLAMA -