Branża motoryzacyjna otwiera się na metaverse. Cupra rozwija Metahype

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit
3 min

Wzrost popularności wirtualnej rzeczywistości, widoczny w różnorodnych obszarach życia takich jak medycyna czy fotografia, nie pozostaje niezauważony w sektorze motoryzacyjnym. Marki z tej branży, jak choćby hiszpańska Cupra, z entuzjazmem angażują się w rozwijający się trend, wykorzystując potencjał jakie niesie za sobą ten cyfrowy świat. Wiodącą rolę w ich strategii odgrywa platforma Metahype, która swoim użytkownikom oferuje bogate możliwości oraz niepowtarzalne doświadczenia.”

Wirtualny świat w wydaniu Cupry

Metahype jest wirtualną przestrzenią opracowaną wspólnie z firmą VISYON. Hiszpański producent wystartował na tej platformie w 2022 roku i stale ją rozwija. Obecnie udostępnia w niej zarejestrowanym użytkownikom, czyli Hyperom pięć stref, które współtworzą Dystrykt Cupra.

Członkowie Cupra Tribe mogą spotykać się w przestrzeni Cupra Plaza. Cupra Racing z kolei to platforma dla Hyperów, którzy mogą zmierzyć się ze sobą i sprawdzić swoje możliwości w wyścigach samochodowych na dwóch różnych torach. W Strefie Cupra Metahype City Garage znajdują się modele hiszpańskiego producenta, w tym pojazdy uczestniczące w wyścigach Formuły E oraz Extreme E. W dedykowanej strefie można spotkać Cupra Masterów oraz przetestować najnowszy model Cupra Tavascan. W przestrzeni Cupra Hub Hyperzy mogą wziąć udział m.in. w Dancing Challenges – jednej z akcji powstałej we współpracy z festiwalem Primavera Sound. Z kolei w strefie Cupra Next użytkownicy mają możliwość zaprojektowania m.in. modelu Cupra DarkRebel.

Dodatkowo, w ramach współpracy z festiwalem Primavera Sound, użytkownicy mogą spróbować swoich sił m.in. w miksowaniu i tworzeniu utworów inspirowanych hiszpańską marką za sterami DJ-skiej konsoli w przestrzeni Primavera Booth.

- Advertisement -

Wirtualna rzeczywistość w zasięgu ręki

Jedną z najnowszych i niecodziennych funkcjonalności dostępnych na Metahype jest współpraca z platformą metaverse Mona. Pozwala ona użytkownikom odkrywać inne wirtualne przestrzenie oraz udostępnia im unikalne narzędzia oraz infrastrukturę. Dzięki nim korzystający zyskują wysokiej jakości doświadczenia w metaverse.

Cupra stale rozwija swoją przestrzeń w Metahype. W planach marki jest rozbudowanie strefy Cupra Racing o kolejne modele i tory wyścigowe, m.in. trasę inspirowaną kultowym Autódromo de Sitges-Terramar. Powstaną też kolejne strefy, m.in. Cupra Visualizer, Cupra E-Racer Circuit oraz Cupra Tavascan Experience Drone.

SOURCES:Cupra
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -