Commvault rozszerza programy partnerskie

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
3 min

Firma Commvault poinformowała o rozszerzeniu programów Managed Service Provider (MSP) oraz Aggregator Partner Advantage. Programy te zostały zmodyfikowane i udoskonalone z uwzględnieniem sposobu działania i potrzeb partnerów firmy Commvault. Będą oni mogli świadczyć inteligentne usługi zarządzania danymi oparte na rozwiązaniach Commvault swoim klientom na całym świecie.

W świecie informatyki mają dziś miejsce fundamentalne zmiany. W związku z tym coraz więcej firm szuka dostawców usług zarządzanych, którzy oferują ekonomiczne, skalowalne i łatwe w obsłudze rozwiązania z opłatą za używanie, obejmujące cały stos rozwiązań informatycznych. Biorąc pod uwagę ten wyraźny i szybko rozwijający się trend rynkowy, Commvault rozszerzył swój program Partner Advantage dla dostawców usług zarządzanych i agregatorów o kluczowe elementy, które pozwolą im osiągać sukcesy. Oferuje im teraz różne sposoby współpracy  oraz pomaga w zwiększeniu rentowności i pogłębieniu relacji skupionych wokół wspólnej sprzedaży. Udostępnia im również narzędzia, takie jak wsparcie w regionach, duży wybór szkoleń oraz zasoby marketingowe, które ułatwiają firmom wzrost oraz zawieranie większej liczby transakcji.

„Jednym z głównych celów firmy Commvault jest udostępnianie partnerom inteligentnych usług zarządzania danymi. Pomagają one w ochronie danych i aplikacji oraz zarządzaniu nimi w świecie coraz silniej zdominowanym przez hybrydowe i wielochmurowe środowiska informatyczne”powiedział John Tavares, Vice President, Global Channels and Alliances. „Nasze rozszerzone programy partnerskie pomagają dostawcom usług zarządzanych i agregatorom w osiągnięciu tych celów, stawieniu czoła nowym wyzwaniom oraz przygotowaniu swoich firm na przyszłość. Commvault oferuje swoim partnerom najlepsze w branży rozwiązania, narzędzia, korzyści, doświadczenie i wsparcie. Dzięki temu mogą oni pomagać swoim klientom chronić dane i zarządzać nimi w każdym środowisku ― lokalnym, chmurowym lub SaaS”.

Program firmy Commvault Partner Advantage dla dostawców usług zarządzanych skupia się wokół czterech filarów efektywnej współpracy. Zapewnia partnerom szereg korzyści, które ułatwią im świadczenie dotychczasowych usług oraz tworzenie nowych. Ten prosty, nowoczesny program obejmuje dwie warstwy z jasno zdefiniowanymi wymaganiami dotyczącymi promocji oraz premiami nagradzającymi partnerów za wzrost wskaźników używania usług. Ponadto dostawcy usług zarządzanych uzyskają elastyczne opcje licencjonowania i wykorzystywania usług, w tym umowy o subskrypcję oraz umowy powiązane z bieżącym użytkowaniem usług. Mogą więc wybrać opcje zgodne z wymaganiami swoich klientów. Commvault stawia sukces partnerów na pierwszym miejscu. Dlatego oferuje im bezpłatne zasoby i programy szkoleniowe, które pomagają w budowaniu kompetencji. Dzięki temu dostawcy usług zarządzanych i agregatorzy mogą jeszcze efektywniej rozwijać swoją działalność w oparciu o rozwiązania Commvault.

- Advertisement -

Ponadto jeszcze w tym roku Commvault zamierza dodać rozwiązanie Metallic do swojego programu Partner Advantage dla dostawców usług zarządzanych. Umożliwi to partnerom poszerzenie katalogu usług oraz rozwijanie przedsiębiorstw z elastycznością, jaką zapewniają rozwiązania SaaS.

Udostępnij
- REKLAMA -