Dariusz Kwieciński mianowany Head of Eastern Europe Fujitsu

Podobne tematy

Fujitsu zmniejszy powierzchnię biurową w Japonii o połowę przez pandemię

Japońska firma technologiczna Fujitsu zmniejszy o połowę powierzchnię biurową w kraju w związku z "koniecznością dostosowania się do nowej normalności" po pandemii COVID-19. Firma zaoferuje również swoim pracownikom możliwość pracy z domu na stałe.

Firmy pod coraz większą presją cyfrowej transformacji

Presja na obniżanie kosztów to dziś jeden z głównych powodów, który skłania firmy do wdrażania nowych rozwiązań technologicznych. Przykładem jest...

Fujitsu wykorzystuje AI do zabezpieczenia systemów kas samoobsługowych

Fujitsu wraz z wiodącą europejską siecią hipermarketów testuje system wykorzystujący sztuczną inteligencję do zabezpieczenia systemów kas samoobsługowych. Straty jakie...

Na początku lipca Fujitsu mianował Dariusza Kwiecińskiego nowym Head of Eastern Europe. Obejmując tę rolę będzie odpowiedzialny za sprzedaż i biznes firmy na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier.

Dariusz KwiecińskiOd momentu dołączenia do Fujitsu w 2006 roku, Dariusz Kwieciński obejmował wiele stanowisk managerskich, m.in.: Service Manager, Service Director, Head of Services oraz Acting Managing Director i Country Head of Sales w Polsce. Dariusz Kwieciński jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.

Miło nam ogłosić, że to właśnie Dariusz Kwieciński obejmuje stanowisko Head of Eastern Europe. Jestem przekonany, że doświadczenie Dariusza i jego zdolności przywódcze sprawią, że pokieruje działaniami Fujitsu w Europie Wschodniej w sposób, który przyczyni się do rozwoju Digital Business Fujitsu i umocni globalną pozycję firmy. – komentuje Juan Porcar, VP, Head of Eastern Europe, Russia & CIS and Africa, Fujitsu.

W swojej nowej roli chciałbym skupić się na ulepszeniu oferty dla naszych klientów, poprzez dostarczanie usług w modelu end-to-end. Będzie to możliwe dzięki kompleksowemu portfolio produktów Fujitsu i najwyższej klasy technologii, którą wytwarzamy. Naszym partnerom, działającym w ramach kanału sprzedaży, umożliwimy korzystanie z portfolio skupionego wokół kluczowych obszarów działania naszej organizacji. W ten sposób otworzą się przed nimi szanse na wejście w nowe relacje biznesowe i możliwości wsparcia klientów w przystosowywaniu biznesu do wymagań cyfrowej przyszłości. – dodaje Dariusz Kwieciński, Head of Eastern Europe, Fujitsu

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.