E-sport: ESL Gaming rozszerza współpracę z Nielsen

Udostępnij

ESL Gaming przedłuża swoją biznesową współpracę z Nielsen o trzy lata. Przez ten czas firmy mają wzbogacić standardy badawcze w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.

Dzięki porozumieniu, ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawiać markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów metodologię Indeksu Jakości (QI) Nielsen. Umożliwia ona dokonywanie wiarygodnych porównań z innymi dyscyplinami e-sportu oraz sportami tradycyjnymi.

– Rozszerzając tę współpracę i obejmując nią więcej wydarzeń, będziemy stale wprowadzać innowacje do naszych ekosystemów i branży. Z ogromną radością będziemy kontynuować dzielenie się wiedzą z obecnymi i przyszłymi partneramipowiedział Tobias Vogt, Dyrektor ds. Operacji Handlowych w ESL Gaming. 

Zakres partnerstwa został poszerzony o możliwość śledzenia większej liczby wydarzeń w danym roku oraz większej liczby prowadzonych transmisji na platformie i kanałach operatora. Współpraca obejmująca łącznie 17 wydarzeń, w tym ESL Pro Tour w CS:GO i Dota 2 ESL Gaming, a także kompletny ekosystem mobilnych e-sportów ESL Gaming, skupia się na czterech głównych obszarach:

  • wycena mediów i sponsorów: mierzenie i śledzenie wartości medialnej dla partnerskich marek i mediów na głównych platformach strumieniowania na żywo z rozbiciem na języki transmisji. Pozwala to zapewnić pełen obraz odbiorców i wartości medialnej dla partnerów;
  • analityka społeczności i fanów: analiza badań dotyczących odbiorców e-sportu, której celem jest dostarczenie ilościowych oraz jakościowych wniosków, a także danych dotyczących konsumentów;
  • wykorzystywanie standardowych mierników do mierzenia oglądalności e-sportu i dokonywania porównań na wszystkich liczących się globalnych i lokalnych platformach strumieniowania na żywo;
  • gry mobilne i e-sporty: ocena zapowiedzianej niedawno platformy Snapdragon Pro Series firmy ESL Gaming, obejmująca ocenę transmisji i integracji partnerów bezpośrednio w określonych grach mobilnych.

– Jesteśmy dumni z tego, że firma ESL uważa Nielsen za wiarygodne źródło oceny jej wszystkich globalnych wydarzeńpowiedział Timo Krueger, Dyrektor ds. Handlowych w pionie E-sportów i Gier w Nielsen Esports.Nasza ścisła współpraca z ESL, pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed tą firmą oraz zapewniać jej najlepsze i przynoszące największe korzyści dane, związane z oceną jej partnerów i zachowań fanów/konsumentów w szybko rozwijającej się na całym świecie branży rozrywkowejdodał.

Trwające od 2019 roku porozumienie nadal będzie stanowiło siłę napędową rozwoju standardów badania e-sportu, zapewniając markom współpracującym z ESL Gaming profesjonalne wsparcie w stawianiu pierwszych lub kolejnych kroków w branży sportu elektronicznego.

Źródło:Nielsen

Zobacz

Banco Santander i Fundacja Oxentia uruchamiają konkurs na rozwiązania z wykorzystaniem blockchain

Banco Santander i Fundacja Oxentia ogłosiły start globalnego konkursu Santander...

Dr Feleszko: Antybiotyki zmniejszają skuteczność szczepionek

Skuteczność popularnych szczepionek, które podaje się dzieciom w pierwszym i drugim roku życia, była osłabiona u tych, które otrzymały kuracje antybiotykowe – powiedział PAP dr Wojciech Feleszko z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Jego zdaniem świat naukowy wiąże wielkie nadzieje z bakteriofagami.

Usługi, na które popyt corocznie będzie większy o 30%

Komunikację w firmie i pomiędzy firmami poprzez sms, email,...

Epidemiolodzy: jedzenie mięsa dzikich zwierząt jest źródłem tylko 3 proc. chorób zakaźnych

Tylko 3 proc. chorób zakaźnych, pojawiających się w latach 1940-2004, można przypisać spożywaniu mięsa dzikich zwierząt - wynika z analiz danych. Źródłem 17 proc. chorób było rolnictwo konwencjonalne i przemysł spożywczy; 31 proc. było związane ze zmianami w użytkowaniu gruntów, m.in. wylesianiem i fragmentacją siedlisk.

GPW Benchmark zaprasza do konsultacji w sprawie wskaźników stopy procentowej

GPW Benchmark zaprasza podmioty finansowe i niefinansowe, instytucje oraz organy publiczne, do udziału w konsultacjach publicznych dotyczących wskaźników referencyjnych stopy procentowej - poinformowała we wtorek Giełda Papierów Wartościowych (GPW).

GUS: szacunkowa wartość PKB Polski w 2021 r. wyniosła 2 bln 622 mld 2 mln zł

Według pierwszego szacunku wartość produktu krajowego brutto Polski w 2021 r. wyniosła 2622,2 mld zł - podał w czwartek Główny Urząd Statystyczny.
- Reklama -