Firma motoryzacyjna Batz Group wybiera strategię platformową we współpracy z Dassault Systèmes

Podobne tematy

Toyota dostawcą nowoczesnej mobilności – nowe inwestycje koncernu

Toyota tworzy nowe spółki do rozwijania innowacyjnych modeli biznesowych opartych na technologiach przyszłości. Firmy Woven CORE, Woven Alpha i...

Firma Etisoft dostarczy etykiety do nowego modelu Hyundai Tucson

Polski producent etykiet samoprzylepnych Etisoft podpisał właśnie 5-letni kontrakt z koncernem Hyundai w Czechach. Umowa dotyczy dostaw etykiet dla...

Samochody przyszłości będą aktualizować oprogramowanie poprzez chmurę

Branża motoryzacyjna dąży do automatyzacji. Auta przyszłości będą w czasie rzeczywistym analizować otoczenie i warunki drogowe, dzięki czemu możliwe stanie się...

Firma Dassault Systèmes (Euronext Paris: #13065, DSY.PA) ogłosiła, że Batz Group, dostawca produktów i usług dla branży motoryzacyjnej, wdrożyła platformę 3DEXPERIENCE. Batz Group, klient Dassault Systèmesod wielu lat, podjęła decyzję o migracji wszystkich aplikacji do platformy w celu poprawy procesów biznesowych i zdobycia przewagi konkurencyjnej na rynku globalnym.

W obliczu rozwoju nowych technologii w branży transportowej i mobilności oraz rosnącej złożoności pojazdów, dostawcy – tacy jak Batz Group – muszą szukać sposobów na poprawę swoich kompetencji i zasobów w zakresie dostarczania nowoczesnych matryc i systemów największym producentom OEM z całego świata. Firma Batz Group będzie używać rozwiązania branżowego „Bid to Win” bazującego na platformie 3DEXPERIENCE, które pozwoli poprawić zwinność biznesową i poziom kontroli nad procesami, jakość i bezpieczeństwo oprzyrządowania i systemów motoryzacyjnych oraz skrócić czas wprowadzania produktów na rynek.

Firma Batz Group może zintegrować zarządzanie projektami w ramach jednej platformy cyfrowej, eliminując w ten sposób bariery dzielące interesariuszy z poszczególnych działów i pozwalając im pracować szybciej i efektywniej. Poszczególne zespoły mogą bezpiecznie współpracować w czasie rzeczywistym w całym cyklu życia produktu. Platforma zapewnia także dostęp do aktualnych informacji dotyczących zmian projektowych, danych produktów i wymagań oraz pozwala wymieniać się nimi z klientami i dostawcami zaangażowanymi w projekt.

– Rynek dostawców staje się coraz bardziej konkurencyjny, dlatego zdecydowaliśmy się zintegrować zarządzanie dokumentacją, projektami CAD, listami materiałowymi i projektami w ramach platformy 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmesmówi Jose Angel Fernandez Gutiérrez, menedżer ds. CAD/CAM i PLM w Batz Group.Po wdrożeniu platformy zauważyliśmy znaczącą poprawę w postaci m.in.: większej liczby zamówień, szybszego dostępu do danych projektowych, krótszych cyklów produkcyjnych i ograniczenia ryzyka niższej jakości produktów lub przekroczonych kosztów produkcji. Możemy teraz szybciej wprowadzać nowe produkty na rynek.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.