InPost skorzysta z rozwiązań Zebra Technologies

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
2 min

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost wykorzystuje jej rozwiązania mobilne. Spółka wyposażyła 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android™, umożliwiają im szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wdrożeniu wydajność dostaw InPost wzrosła w niektórych przypadkach nawet o 10 proc.

W celu zachowania konkurencyjności i zaspokojenia wymagań klientów, spółka InPost przeszła cyfrową transformację, wdrażając najnowsze technologie i przechodząc na platformę opartą na systemie Android. Firma wymieniła tablety na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urządzenia są wyposażone w aplikację MobiCourier dostarczaną przez OpenNet.pl niezależnego producenta oprogramowania specjalizującego się w kompleksowych rozwiązaniach IT dla przedsiębiorstw działających w sektorze usług kurierskich i logistycznych.

Komputery mobilne TC56, stosowane do obsługi potwierdzeń dostaw przez kurierów InPost to narzędzia, które pozwalają zmniejszyć liczbę błędów i ograniczyć ilość dokumentacji. Firma może za ich pomocą przekazywać pracownikom terenowym informacje o profilach klientów, wskazówki dojazdu i inne ważne dane w czasie rzeczywistym, co umożliwia optymalizację procesów obsługi i szybszą realizację dostaw. Najważniejszym czynnikiem rozwoju firmy inPost jest ciągłość operacji i możliwość utrzymania przewidywalnych kosztów działalności. Usługa kompleksowego wsparcia serwisowego OneCare™ oferowana przez firmę Zebra obejmuje szybką naprawę lub wymianę przypadkowo uszkodzonych urządzeń, co oznacza niższy koszt posiadania w porównaniu z wcześniej używanymi przez kurierów InPost tabletami z systemem Windows.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -