• Wiadomości
  • Biznes
  • Kanał sprzedaży
  • Technologia
  • Lifestyle
MAGAZYN
No Result
View All Result
BrandsIT.
  • Wiadomości
  • Biznes
  • Kanał sprzedaży
  • Technologia
  • Lifestyle
BrandsIT.
  • Wiadomości
  • Biznes
  • Kanał sprzedaży
  • Technologia
  • Lifestyle
MAGAZYN
BrandsIT.
Home Biznes Sprzedaż

Jak sprzedajemy w Internecie? Analiza przed czarnym piątkiem

Redakcja brandsIT
3 tygodnie temu
Biznes, Sprzedaż
3 min czytania
Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na LinkedinPrześlij przez Whatsapp

Wielkimi krokami zbliża się coroczne zakupowe szaleństwo, także w Internecie. Na kilka dni przed black friday i cyber monday home.pl przeanalizował bazę swoich klientów prowadzących esklepy. Wnioski? Handel w Internecie kwitnie!

Liczba esklepów otwieranych dzięki rozwiązaniom oferowanym przez home.pl stale rośnie. Najwięcej klientów home.pl sprzedaje swoje produkty w branżach: dom i ogród; moda i ubrania; zdrowie i uroda. Co ciekawe tylko niespełna 20% biznesów prowadzonych jest w pakietach podstawowych. Ponad 80% użytkowników od razu decyduje się na uruchomienie esklepu profesjonalnego, który pozwala na oferowanie większej liczby produktów, różne wersje językowe i administrowanie sprzedażą przez kilka osób. Blisko 30% wszystkich sklepów jest zintegrowanych z Allegro. Świadczy to o wciąż bardzo silnej pozycji portali aukcyjnych, które stały się platformą dla profesjonalnych sklepów i dużych marek.

Sklep zintegrowany z płatnościami online, kurierami czy z Allegro stanowi gotowe narzędzie do rozpoczęcia sprzedaży w sieci – mówi Magdalena Sikorska-Hadowska, head of ecommerce w home.pl. – Liczba integracji wzrosła od stycznia do października o połowę. Oznacza to, że coraz więcej sklepów korzysta z automatycznych połączeń m.in. z firmami kurierskimi, mediami społecznościowymi i wyszukiwarkami. Wpływ na to ma rosnąca świadomość przedsiębiorców, którzy stawiają na profesjonalne rozwiązania i automatyzację, która wpływa na efektywność pracy.

W tym samym okresie rosły także nakłady na reklamę, którą zajmowali się specjaliści home.pl w imieniu właścicieli sklepów. Porównując wartość kampanii zleconych w styczniu i w październiku 2019, kwoty przeznaczone na ten cel wzrosły aż o 600%.

To oczywiście wynik zbliżających się świąt i wcześniejszych akcji promocyjnych na black friday i cyber monday – dodaje Magdalena Sikorska-Hadowska z home.pl. – W naszych statystykach dokładnie widać wzmożony okres aktywności zakupowej i większą wartość koszyka. Łatwo te dane powiązać z kalendarzem i wyciągnąć wnioski.

home.pl obsługuje sklepy od ponad 10 lat i obserwuje rokroczny wzrost koszyka zakupowego. Klienci esklepów utrzymywanych w home.pl najmniej w roku 2019 wydali w kwietniu. Wówczas wartość jednego koszyka wynosiła ok. 193 złote. W październiku liczba zamówień podwoiła się, a jednorazowo statystyczny klient wydawał już ok. 230 złotych, a więc prawie 40 złotych więcej niż pół roku wcześniej. Większość z tych pieniędzy na konta sprzedających wpłynęła za pośrednictwem zewnętrznych operatorów płatności elektronicznych, głównie PayU. To trend, który wyjątkowo wyraźnie widać w całym roku 2019 – klienci sklepów internetowych doceniają bezpieczeństwo, łatwość i szybkość dokonywania opłat przez pośredników, coraz częściej decydując się właśnie na ten sposób zapłaty za produkty i usługi. Kolejnym istotnym elementem sprzedażowej układanki jest logistyka.

To Cięzainteresuje

Optymalizacja czasu i dostaw przesyłek międzynarodowych

10 grudnia 2019

Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły 4 proc.

5 grudnia 2019

Black Friday i Cyber Monday online – promocje? Tylko w teorii

5 grudnia 2019

Black Friday: w USA taniej niż w Polsce

27 listopada 2019

Black Friday – czy Twój biznes jest gotowy na ten dzień?

26 listopada 2019

Jak bezpiecznie kupować online?

25 listopada 2019

Strategiczną dla nas kwestią jest wdrożenie dla klientów home.pl atrakcyjniejszych niż dostępne na rynku cenników wysyłki paczek oraz zwrotów oferowanych za pośrednictwem Inpost – mówi Magdalena Sikorska-Hadowska. – Chodzi nam o posiadanie w pakiecie usług rozwiązań, które umożliwiają jak najszybsze dostarczanie paczek do odbiorców. Dzięki usługom Inpost, 23 listopada ruszyła możliwość weekendowych nadań. To z pewnością wartość dodana i ułatwienie dla osób prowadzących swoje biznesy z home.pl.

Wszystkie powyższe dane jasno mówią o tym, że eCommerce to wciąż dynamicznie rozwijająca się gałąź polskiego i światowego rynku. Klienci potwierdzą to zapewne kolejny raz za kilka dni, korzystając z licznych promocji i rabatów przygotowanych na black friday i cyber monday.

Tagi: Black Fridaye-commercee-sklephome.pl
Udostępnij53Tweet31Udostępnij9Send

Powiązane Artykuły

Wiadomości

Acronis przejmuje 5nine

13 grudnia 2019
Wiadomości

Norweski Hatteland i LynxIT łączą siły

13 grudnia 2019
Finanse

Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu

13 grudnia 2019
Wiadomości

Domena .org przejęta za ponad miliard dolarów

12 grudnia 2019
Wiadomości

W SSK nastąpią zmiany?

12 grudnia 2019
Wiadomości

Transformacja Engave: nowa strategia, nowy model biznesowy, nowa kadra

11 grudnia 2019
Zobacz więcej

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Polecamy

HPE: Nowa era nie tylko przechowywania, ale także przetwarzania danych (Wywiad)

2 tygodnie temu

Akamai i Advatech: jak skutecznie chronić firmowe dane?

2 tygodnie temu

Premierowo Primera w Warszawie

1 miesiąc temu

5G, Cybersecurity, Multicloud … jaka prognoza na 2020? Chcesz wiedzieć?

1 miesiąc temu

Portal b2b IT

Technologią napędzamy biznes

Współpraca
Zgłoś temat

BrandsIT.

  • Redakcja
  • Współpraca
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności

Śledź nas

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Instagram
  • Tumblr

Obsługę zapewnia

  • Serwer: OVH

Członkostwo

logo-zig2
pracodawcyrp

2017 - 2019 © All rights reserved. BRANDS STREAM sp. z o.o.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Biznes
  • Kanał sprzedaży
  • Technologia
  • Lifestyle

© 2017 - 2019 brandsIT - Wszystko o IT dla biznesu.

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę Prywatności.