Brandsit
  • English
Powiadomienia Show More
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Search
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

Karnawałowy Bal branży IT już za nami

Klaudia Ciesielska
4 lutego, 2020
3 Min
Udostępnij

Podczas minionego weekendu, w sobotę 1 lutego 2020 roku, odbyła się pierwsza edycja wielkiego Karnawałowego Balu branży IT, organizowanego przez IT Club, w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć jako Redakcja. Jest to pierwsze tego typu wydarzenie od kilkunastu lat. Jak wskazują organizatorzy – „inspiracją do organizacji balu były spotkania z managerami, którzy kilka lat temu uczestniczyli w cyklicznych balach informatycznych. Obecnie brakuje sposobności, w której prezesi i menagerowie firm mogliby spotkać się w tak szerokim gronie, i w tak dogodnym miejscu. Bal Karnawałowy Branży IT to miejsce zarówno na nawiązanie nowych jak i wzmocnienie obecnych relacji personalnych.”

W sobotni wieczór Ponad 100 gości bawiło się przy muzyce na żywo w klimatycznej, ponad stuletniej Reducie Banku Polskiego. Motywem przewodnim balu był styl barokowy, jednak mimo towarzyszącemu barokowi przepychu, atmosfera była swobodna i przyjemna.

Na balu pojawili się honorowi goście, do których należeli: Ewa Lacombe – Dyrektor ds. Klientów Strategicznych RITS; Waldemar Sielski – Konsultant IT, inwestor; Wojciech Skurzak – Konsultant, analiza i architektura systemów informatycznych; Ireneusz Dąbrowski – Mentor branży IT; Tomasz Bochenek – Dyrektor Generalny Oracle Polska oraz Tomasz Gołębiowski – Redaktor naczelny CRN Polska.

Partnerami balu były firmy:

– Brother Polska – firma, w której portfolio znajdują się urządzenia drukujące oraz drukarki etykiet, skanery, faksy, a przede wszystkim rozwiązania pozwalające na pełną optymalizację i automatyzację procesów w środowisku druku;

– Cypherdog Security – rozwiązanie z zakresu cyberbezpieczeństwa pozwalające na bezpieczną wymianę plików zastępujące pocztę elektroniczną lub inne usługi wymiany plików, komunikację między użytkownikami za pomocą czatu mobilnego i desktopowego, szyfrowany storage w chmurze oraz szyfrowanie lokalne. Cypherdog to rozwiązanie chroniące przed szpiegostwem gospodarczym i wyłudzaniem środków finansowych przez „invoice hacking”;

– RITS Software Competence Center Poland – Vietnam – firma specjalizująca się w projektach transformacji biznesu. Zajmuje się tworzeniem oprogramowania, które zwiększa wydajność procesów biznesowych, a także wdraża rozwiązania business intelligence (BI) oraz DocuSign.

Partnerami wspierającymi byli: Grupa MTP, Optoma, Związek Cyfrowa Polska, Suprema Polska, Acer i Kordo Edukacja.

Partnerami medialnymi wydarzenia zostali Redakcja BrandsIT, ITWiz oraz Telewizja ATV.

Dziękujemy organizatorom balu za wspaniałą atmosferę i działania na rzecz wsparcia rozwoju relacji biznesowych w branży IT.

TEMATY:AcerBranża ITBrotherBusiness IntelligenceCyberbezpieczeństwoCypherdogDrukEdukacjaHonorOraclePrzemysław KucharzewskiStorageTelewizjaTomasz BochenekWaldemar SielskiWydarzeniaZwiązek Cyfrowa Polska
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

Wielka brytania, venture capital
Wielka Brytania

Wielka Brytania nowym hubem AI? Inwestycje od Microsoft i Nvidia

DDoS
Cloudflare

Wzrost ataków DDoS o 50% – czy Twoja firma jest gotowa na cybernetyczne tsunami?

Zobacz również

Privacy tech, wykres
Prawo

Rynek Privacy Tech: Jak RODO i AI stworzyły nową, miliardową branżę?

Żyjemy w epoce fundamentalnego paradoksu. Z jednej strony, sztuczna inteligencja, napędzana przez wielkie…

phishing, cyberbezpieczeństwo
Citrix

Chińscy hakerzy miesiącami wykorzystywali lukę zero-day w Citrix

Nowe analizy wskazują, że powiązani z Chinami hakerzy instalowali tylne furtki (backdoory) w…

CEO, Lider, sztuczna inteligencja, AI
CIO

CEO stawia na AI, a tnie budżet na ludzi. Jak CIO rozwiązują ten paradoks?

Wyobraźmy sobie scenariusz, który w 2025 roku staje się standardem w globalnym biznesie.…

Microsoft, open source
Microsoft

Światłowód z powietrzem w środku. Microsoft prezentuje technologię, która przyspieszy centra danych i AI

Microsoft, we współpracy z naukowcami z University of Southampton, zaprezentował nową generację kabla…

SD Worx, rynek pracy, ai
Praca w IT

Praca w IT i koniec złotej ery? Niepewność wkracza do polskiego sektora technologicznego

Sztuczna inteligencja, niestabilna gospodarka i rosnąca konkurencja z zagranicy – to nowe trio…

Error, fail
Rozwój biznesu

Technologiczne wpadki gigantów. Czego możemy się nauczyć z największych porażek w świecie IT?

W Dolinie Krzemowej mawia się, że porażka to nie wstyd, a odznaka honoru;…

londyn, wielka brytania, flaga, W. Brytania
Nvidia

OpenAI i Nvidia: Wielomiliardowa inwestycja w centra danych AI w UK

Dyrektorzy generalni OpenAI i Nvidii planują w przyszłym tygodniu wesprzeć wielomiliardową inwestycję w…

Nothing
Nothing

Nothing z 200 mln dolarów na rozwój AI. Wycena rośnie do 1,3 mld USD

Londyński startup Nothing, kierowany przez Carla Peia, pozyskał 200 milionów dolarów w nowej…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?