Grupa Euvic konsekwentnie realizuje długoterminową strategię rozwoju Integratora 2.0. – konsoliduje wszystkie spółki funkcjonujące w ramach piątego filaru Performance. Tym samym FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę działając pod marką Euvic Performance.
Konsolidacja spółek w ramach filaru Performance jest naturalnym krokiem rozwoju i wzmocnieniem kompetencji oraz oferty w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej i technologicznej.
Do tej pory w ramach grupy działały wyspecjalizowane agencje: FFW Communication (agencja digital), Re:buzz (agencja świadcząca usługi w zakresie moderacji i ochrony reputacji w sieci), Oraganic Seach (agencja SEO), ClickAd Interactive (dom mediowy), All4Affiliate (agencja performance) i 360 E-com (spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu). Obecnie powstały marki operacyjne: Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360, którym przyświeca jedna idea – najważniejszy jest efekt.
Choć poszczególne spółki zachowają odrębność operacyjną, na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.
Połączenie i rebranding marek funkcjonujących w filarze Euvic Performance to kolejny znaczący krok, którym realizujemy strategię Integratora 2.0. Obszar digital marketingu doskonale uzupełnia ofertę usług cyfrowych Grupy, a konsolidacja spółek w tym obszarze maksymalizuje nasze możliwości. Dzięki synergii płynącej z połaczenia doświadczenia i wiedzy eksperckiej ich zespołów Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online – mówi Łukasz Czernecki, wiceprezes Euvic. Dostarczamy naszym klientom nie tylko rozwiązania technologiczne ale także pomagamy im je wdrażać, komunikować, generować na nie popyt i dystrybuować wśród klientów końcowych – dodaje.
Integracja spółek to propozycja nowoczesnego marketingu w modelu 360°: od strategii, poprzez kreacje, planowanie i zakup mediów, po analizę i innowacyjne narzędzia MarTech pozwalające na generowanie sprzedaży online. Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online. Dzięki dostępowi do wiedzy doświadczonych ekspertów oraz zaawansowanych narzędzi jak programmatic, conversion booster, rekomendacje i retargeting będą mogli zrealizować cały, złożony projekt z jednym partnerem. Tak więc nie tylko zamówią stworzenie rozwiązania na podstawie technologii, ale także jego wprowadzenie na rynek.
W toku współpracy, naturalnie okazało się, że efektywność jest wspólnym mianownikiem naszych działań. Dlatego też zdecydowaliśmy się, żeby to właśnie efektywność stała się wyróżnikiem brandingowym naszej grupy – niezależnie od tego czy prowadzimy kampanie w mediach, zarządzamy social media, prowadzimy działania SEO czy opracowujemy strategie komunikacji podkreślamy, że na koniec zarówno nam jak i naszym klientom chodzi o efekty – podkreśla Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający Euvic Digital. Wierzę, że konsolidacja pomoże nam jeszcze sprawniej oferować nasze usługi. Liczymy także , że wkrótce uda nam się wygenerować kolejne synergie w ramach całej grupy kapitałowej, ze szczególnym uwzględniem filaru Commerce Transformation – dodaje.
Filar Perfomance to obecnie sześć wyspecjalizowanych spółek. Plany na rok 2022 zakładają wzrost o 25 proc. Dotychczasowa integracja spółek odbyła się na wielu poziomach – jednolita identyfikacja marki, wspólne biuro, współdzielenie projektów oraz wspólne ich prowadzenie i wymiana kompetencji. Docelowo grupa chce specjalizować się we wsparciu e-commerce. Plany rozwoju zakładają zarówno wzrost organiczny wewnątrz organizacji, jak i poprzez kolejne akwizycje.
Pod marką Euvic Performance tworzymy grupę podmiotów, której zadaniem jest bycie One Stop Shop. Klient nawiązując współprace z EP pod jednym dachem może być obsłużony w dowolnym zakresie usług reklamowych, mediowych i komunikacyjnych, ale jednocześnie otrzyma wszelkie wsparcie technologiczne i usługi w oparciu o najnowsze technologie martech i adtech. To połączenie wiedzy, kompetencji i ponad 22 letniego doświadczenia naszych spólek w różnych wyżej wymienionych dziedzinach daje nam możliwość oferowania rozwiązań na zupełnie nowym poziomie. Ostateczne połączenie oferowanych usług w ramach wszystkich podmiotów wydaje się naturalnym krokiem rozwoju firmy, z perspektywy klientów zaś jest gwarancją realizacji ich potrzeb na najwyższym poziomie i z oczekiwanym efektem – wskazuje Maciej Teliszewski Prezes Zarządu Clickad SA