Krzysztof Florczak wraca do zespołu polskiego oddziału Microsoft, gdzie jako Channel Sales Lead będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów biznesowych w kanale partnerskim. Stanowisko objął z dniem 1 sierpnia 2018 r.
Przez ostatnie dwa lata Krzysztof Florczak był dyrektorem działu Consumer & Device Sales (CDS) w Rosji. Odpowiadał również za działania grupy CDS w regionie Wspólnoty Niepodległych Państw i Azji Środkowej. Swoją karierę w strukturach Microsoft rozwija od 14 lat, w trakcie których zarządzał różnymi działami, w tym również polskim zespołem Consumer & Device Sales i konsumencką działalnością Microsoft w Polsce. Zarządzał też sprzedażą do Małych, Średnich Firm i Klientów Korporacyjnych (SMS&P), a wcześniej odpowiadał za współpracę z producentami urządzeń (OEM).
Jest mi niezmiernie miło wrócić do Polskiego oddziału Microsoft. Moja dotychczasowa kariera zawodowa koncentrowała się na współpracy z Partnerami, dlatego tym bardziej cieszę się, że mogę wykorzystać swoje doświadczenie, żeby wesprzeć polski zespół w tym obszarze. Microsoft widzi swoją przyszłość w oparciu o ścisłą współpracę z ekosystemem partnerskim. Jestem przekonany, że to właśnie otwarte i skuteczne współdziałanie z partnerami pozwoli na przełamywanie barier rynkowych i przyspieszy cyfrową rewolucję technologiczną – podkreśla Krzysztof Florczak.
Krzysztof Florczak, zanim dołączył do zespołu Microsoft, przez 12 lat pracował w California Computer Company, gdzie odpowiadał za sprzedaż, marketing oraz rozwój nowych klientów. Przez 4 lata pełnił funkcję dyrektora generalnego.
Krzysztof jest absolwentem Politechniki Łódzkiej, gdzie studiował Inżynierię Procesową oraz Zarządzanie. Prywatnie jest zapalonym żeglarzem, narciarzem, nurkiem oraz globtroterem.