Medallia stawia na rozwój polskiego zespołu

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit
2 min

Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński.

Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience). Umacnianie pozycji organizacji w tym obszarze na polskim rynku stworzyło potrzebę rozwoju lokalnego zespołu firmy Medallia, który będzie wspierał rodzimy biznes w budowaniu pozytywnych wrażeń.

Ewelina Ciach jest jedną z nowych osób, które zasiliły szeregi firmy Medallia na rynku polskim. Z początkiem roku objęła stanowisko Senior Solution Consultant na region Europy Środkowo- Wschodniej. Jest ekspertem w obszarze optymalizacji ścieżek klienta i innowacyjnych modeli biznesowych oraz marketingu cyfrowego i e-commerce. Ewelina swoje 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyła, przeprowadzając transformacje Customer Experience w branży bankowej, telekomunikacyjnej, CPG i retail oraz healthcare, pracując dla międzynarodowych firm, takich jak IBM Polska, SAP Customer Experience czy Roche.

Kolejnym kluczowym członkiem polskiego zespołu jest Tomasz Korczyński, który w lutym br. dołączył do firmy jako Sales Director odpowiedzialny za rynek Polski. Będzie zajmował się nadzorowaniem działań i procesów sprzedaży, pozyskiwaniem nowych klientów oraz monitorowaniem rynku i działań konkurencji w tym zakresie. Tomasz zdobył dotychczasowe doświadczenie podczas pracy z globalnymi i lokalnymi organizacjami, takimi jak Oracle czy SAS, którzy za cel stawiali poprawę jakości wrażeń konsumentów przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi.

- Advertisement -
Udostępnij
- REKLAMA -