Na co zwrócić uwagę przy działalności e-commerce

Podobne tematy

„W czasie lockdownu, wykorzystaliśmy to, co było już gotowe. Powinniśmy to docenić” – rozmowa z Robertem Paszkiewiczem

Rozwój rynku e-commerce znacząco przyspieszył w konsekwencji pandemii. Jak prowadzić e-sklep, aby wyróżnić się na rynku, na którym jest...

Customer experience, czyli skuteczny sposób na handel w sieci

Coraz szybszy rozwój handlu internetowego wymaga narzędzi umożliwiających tworzenie jak najlepszych doświadczeń klienta. Dlatego UX staje się kluczowym czynnikiem...

Wolt numerem 1 w tegorocznym rankingu startupów Tech5

Wolt, firma technologiczna z siedzibą w Helsinkach, znana ze swojej platformy do zamawiania posiłków, zdobyła tytuł „najbardziej obiecującego startupu”...

E-commerce, czyli szeroko rozumiany handel w Internecie, w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Wielu przedsiębiorców przenosi swój biznes do sieci, licząc coraz większe zyski. Każdy świadomy właściciel sklepu internetowego oddaje usługi technologiczne w ręce specjalistów. Dlaczego?

Niezawodność

Prowadząc sklep internetowy należy mieć świadomość, że powinien on działać przede wszystkim płynnie, bez przerw spowodowanych usterkami. Odpowiednie zasoby serwera, właściwe utrzymanie infrastruktury technicznej oraz dedykowane rozwiązania są kluczowe dla zachowania ciągłości sprzedaży.

Dobra komunikacja z klientem

W sprzedaży internetowej nie mamy możliwość rozmowy z klientem w cztery oczy, dlatego tak ważna jest komunikacja. Dobrze funkcjonująca skrzynka mailowa, odpowiednie powiadomienia automatyczne o procesie zamawiania znacznie optymalizują pracę i pozwalają zachować ciągłość kontaktu z klientem.

Bezpieczeństwo

Zapewnienie bezpieczeństwa danych nie jest rzeczą prostą. Wymaga dysponowania odpowiednimi technologiami oraz prawidłowym ich wdrożeniem. Firma IQ PL podkreśla, że przedstawienie się klientom jako bezpiecznego miejsca zakupów bardzo wpływa na postrzeganie i wzbudzenie zaufania – a co za tym idzie – na zwiększenie zysków.

Dobry marketing

Sklep internetowy jest specyficzną działalnością. To nie jest sklep za rogiem naszego domu, który widoczny jest dla wszystkich przechodzących. Musimy poinformować klientów o istnieniu naszej działalności. Ba! Mało tego! Powinniśmy budować trwałe relacje, by odbiorca nie zapomniał o naszej ofercie. Do tego niezbędny jest dobry marketing, oparty o dedykowane sposoby dotarcia do klienta. Dla każdej działalności te kanały będą inne.

Nie dla każdego

Choć działalność e-commerce daje wiele możliwości, nie jest to działka dla każdego. Prowadzenie sklepu internetowego wymaga świadomego podejmowania decyzji oraz zleceniu niektórych czynności specjalistom, szczególnie tych, od nowoczesnych technologii. Jedną z form oferujących tego typu wsparcie na bardzo dobrym poziomie jest IQ PL.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.