Nowe kontrakty w portfolio Action S.A.

Bartosz Martyka
Bartosz Martyka - Redaktor naczelny Brandsit
2 min

Action S.A. podpisał trzy nowe kontrakty dystrybucyjne: z Gamdias, Riotoro i Avermedia. Pierwsze dwa dotyczą gamingu, który polski dystrybutor w ostatnim czasie silnie rozwija. Trzeci to uznany światowy producent z segmentu audio/video.

Gaming to branża o ogromnym potencjale, z niezwykle wysoką dynamiką wzrostu – powiedział Michał Miłkowski, Dyrektor Działu Komponentów i marki Actina, Action S.A. – Z tego względu jest to dla nas naturalny kierunek rozwoju. Aktualnie skupiamy się na tworzeniu kompleksowej, bardzo szerokiej oferty gamingowej, która będzie odpowiadała na potrzeby zarówno mniej, jak i bardziej wymagających graczy. W naszym portfolio znajdą oni nie tylko podstawowe rozwiązania gamingowe, ale także wiele dodatków i produktów uzupełniających, takich jak produkty do streamowania, przechwytywania obrazu, specjalne fotele gamingowe, vouchery na produkty gamingowe i wiele innych.

W myśl tej strategii, polski dystrybutor nawiązał współpracę z renomowanym producentami z tego segmentu: Gamdias i Riotoro. Obie marki specjalizują się w produkcji sprzętu, akcesoriów i komponentów do grania. Co istotne, w przypadku marki Riotoro Action będzie wyłącznym dystrybutorem w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej.

Nasza marka posiada silną i ustabilizowaną pozycję w obu Amerykach oraz na zachodzie Europy. Naturalnym kierunkiem rozwoju jest więc dla nas Europa Środkowo-Wschodnia – powiedział Martin Wood, Dyrektor Regionu Europejskiego, Riotoro. – Zdecydowaliśmy się na wyłączną współpracę z Action S.A., gdyż model biznesowy tego dystrybutora jest dla nas najbardziej optymalny. Zależy nam bowiem nie tylko na dobrej sprzedaży naszych rozwiązań, ale przede wszystkim na wysokiej jakości komunikacji z klientem.

Trzeci z nowych kontraktów Action podpisał z firmą Avermedia. Współpraca dotyczy dystrybucji rozwiązań audio i video do tzw. capture, streamingu, renderingu, gamingu czy edukacji. W swoim portfolio firma ta posiada m.in. kamerki, mikrofony, słuchawki, karty do przechwytywania kontentu i renderingu, uchwyty video, soundbary, rozwiązania Digital Signage i wiele innych – słowem, wszystko to, co niezbędne, by nagrywać content wideo i dystrybuować go w sieci. Avermedia jest marką obecną na całym świecie, przy czym w rynkach hiszpańskim i francuskim posiada ponad 50 proc. udziału.

- Advertisement -
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -