Polska firma IT rozwija oddział w Indiach

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

Polska firma IT – Billennium, zajmująca się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań IT z wykorzystaniem kompetencji w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury – otwiera nowe biuro w Indiach. Firma zapowiada również rozwój projektów opartych na wideo i analizie biometrycznej. W ramach programu Unii Europejskiej wspierającego inwestycje przedsiębiorstw w badania i innowacje, Billennium otrzymało bowiem dotację w wysokości 1 967 781,25 zł.

Swoje nowe biuro Billennium otwiera w ponad trzymilionowym Pune, które wyrasta na kolejne indyjskie zagłębie IT, gdzie otwiera się wiele centrów usługowych. Firma podaje, że dojrzały rynek indyjski oferuje praktycznie niewyczerpany zasób znakomicie wykwalifikowanej siły roboczej posiadającej kompetencje, o które w Europie nie jest łatwo.

Z Indii Billennium świadczy usługi globalnego wsparcia dla swoich międzynarodowych Klientów zgodnie ze strategią „follow the sun” – czyli dzięki położeniu obsługując 3 strefy czasowe.

Natomiast dofinansowanie, jakie otrzymało Billennium dotyczy projektu „Przeprowadzenie zaawansowanych prac badawczo – rozwojowych celem opracowania innowacyjnej technologii video-weryfikacji opartej na zaawansowanej analizie wizerunku i analizie biometrycznej na wysokim poziomie wiarygodności identyfikacji”. Wsparcie finansowe projektu pozwoli na realizację produktów z rodziny Paperless, takich  jak Paperless Trust oraz nowego produktu: Virtual Branch (Wirtualny Oddział).

Paperless Trust to platforma usług zaufanych, której głównymi składnikami są zdalne potwierdzanie tożsamości poprzez wideokonferencję, generowanie i przechowywanie certyfikatów podpisowych oraz chmurowy podpis zdalny.

- Advertisement -

Virtual Branch jest narzędziem łączącym klienta z firmą, z pominięciem punktów obsługi indywidualnej. Docelowym odbiorcą produktu mogą być branże: finansowa, ubezpieczeniowa czy opieki medycznej oraz firmy, które chcą połączyć się wirtualnie z konsumentem. Produkt pozwala m.in. na prowadzenie wideokonferencji z konsultantem o wybranych kompetencjach, w tym również za pomocą aplikacji mobilnej oraz co-browsing (czyli dzielenie przeglądarki internetowej z opcją edycji).

Firma podaje, że produkty wyróżnia możliwość podpisywania umów i innych dokumentów bezpośrednio w narzędziu, co jest możliwe dzięki funkcjonalności wideo weryfikacji, nadającej tymczasową tożsamość elektroniczną.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -