Ad image

Program Partnerski OVH jest już globalnie dostępny

Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit 3 min czytania

Udogodnienia w dostępnie do szkoleń, wsparcie sprzedaży i wsparcie techniczne dotyczące rozwiązań OVH, to niektóre z elementów już dostępnego na całym świecie Programu Partnerskiego OVH. Ma on na celu lepsze wsparcie transformacji cyfrowej w organizacjach.

Program Partnerski OVH jest skierowany do organizacji, które wspierają swoich klientów w migracji do rozwiązań OVH, zarówno jako sprzedawców, jak i dostawców usług, w takich dziedzinach, jak integracja, zarządzanie obiektem czy doradztwo. Wnoszą oni własną wartość dodaną do rozwiązań w chmurze oraz sieciowych zaprojektowanych i sprzedawanych przez OVH.

Obecnie OVH oferuje dwa poziomy partnerstwa. Każdy z nich odpowiada na potrzeby klientów tak, by mogły one jak najlepiej spełniać cele współpracy przy wykorzystaniu rozwiązań OVH.

Program Partner – oferowany organizacjom partnerskim, chcącym sprzedawać i rekomendować swoim klientom rozwiązania OVH. Otrzymują one wiele narzędzi umożliwiających opracowanie własnej warstwy usług w oparciu o infrastrukturę OVH, w tym:

–          Umowy o partnerstwie bez wyłączności,

–          Program wdrażający z dedykowanymi szkoleniami na temat rozwiązań OVH,

–          Widoczna obecność partnera w Katalogu Partnerów OVH (OVH Partner Directory). Umożliwia on klientom wyszukiwanie partnerów OVH według lokalizacji oraz na podstawie specjalistycznych kompetencji (dostępny wkrótce),

–          Newsletter dostarczający ekskluzywne informacje o nowościach firmy i korzyściach dla partnerów,

–          Webinaria OVH oferujące szkolenia w formie video,

–          Dostęp do wszystkich publikacji handlowych i technicznych dotyczących rozwiązań OVH.

Program Advanced Partner – oferowany organizacjom partnerskim, które chcą wzmocnić współpracę z OVH, korzystając z dodatkowego wsparcia technicznego i sprzedażowego:

–          Okresowy program szkoleniowy OVH Partner Academy dotyczący sprzedaży, administracji, wiedzy technologicznej i wsparcia rozwiązań OVH,

–          Dostęp do dedykowanego i dostosowanego wsparcia dla programu Advanced, w tym indywidualnego rocznego monitorowania i raportowania celów i wyników,

–          Dedykowany opiekun klienta,

–          Zwiększona widoczność w Katalogu Partnerów OVH (dostępny wkrótce),

–          Udział w spotkaniach partnerskich organizowanych w celu dzielenia się rozwiązaniami i wnioskami.

Jako wyłączny dostawca infrastruktury jako usługi (IaaS), OVH prężnie rozwija się dzięki rozbudowanemu ekosystemowi partnerów, wyposażonych we wszystkie kompetencje niezbędne do wdrażania i utrzymania naszych usług dla klientów końcowych – mówi Sylvain Rouri, dyrektor sprzedaży w OVH. – Dzięki 20-letniemu doświadczeniu, Grupa OVH inicjuje ten program pilnując, by jej rozwiązania były nadal dostępne dla organizacji wszystkich wielkości, z całego świata. Zaletą naszego programu jest to, że nie wymaga on umowy na wyłączność. Dzięki temu zapewniamy pełną swobodę naszym partnerom, którzy chcą opracowywać projekty multicloud dla swoich klientów.