Rekomendacje pomogą Twojej firmie w znalezieniu nowych klientów

Wybór firmy czy usługi przez klienta może opierać się na wielu czynnikach. Obecnie najważniejszy z nich to ocena innych użytkowników. Zdecydowana większość osób decyzję o zakupie produktu czy skorzystaniu z usługi opiera na opiniach znajomych lub internautów. Z tego powodu rekomendacje w internecie to podstawa współczesnego marketingu.

Opinie o usłudze i produkcie podstawą dobrego marketingu

Większość życia współczesnego człowieka opiera się o korzystanie z internetu – nie inaczej jest w przypadku zakupów czy szukania informacji na temat firm i usługodawców. Opinia innych internautów to często kluczowy czynnik w podjęciu decyzji. Na tej podstawie wyboru dokonuje aż 84% osób. Idealną pomocą w tym procesie jest ogólnopolski portal rekomendujesz.pl, którego zadaniem jest utworzenie kompletnej bazy przedsiębiorstw z całego kraju, które mogą być oceniane przez klientów. Osoby korzystające wcześniej z produktów lub usług danej firmy mogą poinformować innych o ich jakości. Pozytywne oceny doskonale wpłyną na zasięg przedsiębiorstwa, co z kolei przełoży się na uzyskiwanie nowych klientów. To właśnie konsumenci są obecnie najbardziej wiarygodnymi recenzentami produktów i usług.

Rekomendacje za darmo

Portal rekomendujesz.pl jest dostępny za darmo. Każdy przedsiębiorca może dodać do bazy swoją firmę, dołączyć przydatne informacje i opisać ofertę. Wśród funkcjonalności portalu nie zabrakło takich opcji jak stworzenie galerii zdjęć czy pozycjonowanie firmy w wyszukiwarkach, co jest bardzo ważną i skuteczną metodą pozyskiwania nowych klientów. Coraz większa liczba dostępnych możliwości w kwestii produktów i usług skłania współczesnych konsumentów do opierania się właśnie na tego typu bazach informacji w procesie podejmowania decyzji. Rekomendujesz.pl ma za zadanie dostarczyć klientom rzetelne i pewne informacje na temat szukanych firm.

Korzyść dla obu stron

Zarówno klient, jak i przedsiębiorca mogą sporo zyskać na korzystaniu z portalu rekomendujesz.pl. Ten pierwszy skorzysta nie tylko na czytaniu pozytywnych opinii zachwalających dany produkt, ale także może uniknąć nieprzyjemnych sytuacji wynikających ze złego wyboru – internauci mogą podzielić się opisami własnych przeżyć, które mogą służyć zarówno jako rekomendacja, jak i ostrzeżenie. Z kolei przedsiębiorcy mają możliwość pozyskania zupełnie nowych klientów, którzy po dobrze wykonanej usłudze mogą dalej przekazać dobre słowo o firmie.

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.