Rozwiązania Ascom wsparciem służb medycznych w walce z COVID-19

Podobne tematy

Wpływ koronawirusa na jakość i sprzedaż usług telefonii komórkowej

Zalecenia dotyczące utrzymania dystansu społecznego spowodowały, że ludzie w dużej mierze przenieśli swoje kontakty interpersonalne do internetu i na...

Kryzys niekorzystnie wpływa na inwestycje. Branża IT musi radzić sobie w nowych warunkach

Pandemia koronawirusa i jej następstwa silnie wpłynęły na tryb funkcjonowania wielu firm. Często jedynym sposobem na nieprzerwane funkcjonowanie przedsiębiorstw...

Revolut Money Report- wydatki konsumenckie podczas pandemii w Polsce

Revolut przeanalizował tegoroczne dane transakcyjne ponad 1 miliona klientów w Polsce, by sprawdzić jak zmieniały się zachowania konsumenckie Polaków...

Personel medyczny znajduje się na pierwszej linii frontu walki z wyjątkowo zjadliwym patogenem, wywołującym koronawirusa. Firma Ascom, globalny dostawca rozwiązań do komunikacji dla sektora szpitalnego i placówek opiekuńczo-medycznych, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom lekarzy, pielęgniarek i pracowników domów opieki, zapewniając im bezpieczne środowisko pracy.

Smartfon Ascom Myco 3, zaprojektowany do pracy w placówkach medycznych, gwarantuje stabilną komunikację i zaawansowaną ochronę. Urządzenie potrafi integrować się z systemami szpitalnymi, dzięki czemu lekarze i pielęgniarki mają zdalny podgląd parametrów życiowych pacjentów. Na zatłoczonej izbie przyjęć nie trzeba martwić się o źródło zasiania, gdyż w smartfonie łatwo wymienimy baterię, zachowując ciągłość kontaktu w trybie 24h/7 bez podłączania telefonu do ładowarki. Przycisk alarmowy, czujnik upadku i możliwość codziennej dezynfekcji za pomocą roztworu etanolu lub izopropanolu o stężeniu 85%, to kolejne ważne środki ochrony osobistej zapewnione przez konstruktorów smartfona Ascom Myco 3.

Rozwiązanie DECT-in-a-BOX to mobilny system komunikacyjny do pracy w warunkach polowych. Segregacja pacjentów na objawowych i tych z podejrzeniem zakażenia, wymaga niezawodnej łączności w szpitalu, ale też w jego bliskim obrębie, gdzie ustawiony jest na przykład namiot przejściowy. DECT-in-a-BOX to rozwiązanie typu plug&play – system jest gotowy do wydajnej pracy w 15 minut!. Zapewnia zasięg na obszarze wielkości boiska piłkarskiego, a dzięki integracji z bezprzewodowym systemem przyzywowym zapewnia ciągłość opieki nad pacjentami.

TeleCARE wireless to bezprzewodowy system przyzywowy zapewniający komunikację pacjentów z personelem w warunkach izolacji, dzięki czemu kontakt osobisty jest ograniczony do niezbędnego minimum.. Wchodzący w skład systemu mobilny zegarek lub manipulator umożliwia zdalne wezwanie personelu. System integruje się z rozwiązaniem DECT-in-a-BOX, a zatem lekarz i pielęgniarka mają głosowy kontakt z pacjentem bez wchodzenia do pomieszczenia, w którym przebywa. Elementy systemu teleCARE mogą być w bezpieczny sposób dezynfekowane.

A co z pacjentami leczonymi poza szpitalem? Tu do działania idealnie sprawdzi się Digistat-at-home, system umożliwiający zdalny monitoring parametrów życiowych osób przebywających na kwarantannie. Dzięki niemu lekarz prowadzący pacjenta widzi na bieżąco takie parametry kliniczne jak temperatura, ciśnienie, tętno, saturacja, a w razie pogorszenia stanu zdrowia może zareagować natychmiast dzięki Ascom Clinical Decision Support. Zaletą tego rozwiązania jest znaczne obniżenie kosztów hospitalizacji i brak obciążenia personelu medycznego.

Więcej informacji udzieli Marek Wiśniewski, opiekun marki Ascom w firmie KONTEL, która jest autoryzowanym importerem i dystrybutorem rozwiązań Ascom Wireless w Polsce, [email protected]

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.