Nowy Dyrektor Sprzedaży ma ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe, z czego 20 lat poświęcił sprzedaży w kanale B2B. Kierował wieloma kluczowymi projektami w wiodących firmach IT dla klientów z branży telekomunikacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej i energetycznej, co pozwoliło mu zdobyć szerszą perspektywę biznesową. Pełniąc szereg funkcji zarządczych, wypracował holistyczne podejście, skupiające się na interesie całej firmy, nie tylko konkretnego działu.
Decyzję o dołączeniu do e-point Sebastian motywuje chęcią realizacji projektów w firmie o ugruntowanej pozycji lidera rynkowego w obszarze Digital Experience. We współpracy z klientami i partnerami najważniejsze są dla niego transparentność i otwarty dialog. Skupia się na szerszej perspektywie współpracy, opartej na zaspokajaniu potrzeb biznesowych firm poprzez kompleksowe doradztwo biznesowe i technologiczne.
Absolwent Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych na Politechnice Wrocławskiej.
Poza pracą, jego zainteresowania obejmują żeglarstwo, motocykle oraz podróże.