Skandynawski dostawca infrastruktury cyfrowej nawiązuje współpracę z Comarch

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit
4 min

Grupa GlobalConnect podpisała umowę z firmą Comarch na dostarczenie nowego, wspólnego, zintegrowanego rozwiązania dla klientów, produktów, zamówień i rozliczeń przy użyciu przodującego w branży pakietu BSS/OSS dla wszystkich operacji biznesowych. To rozwiązanie, obejmujące wiele krajów, umożliwia prawdziwie cyfrową i zautomatyzowaną obsługę klienta, harmonizację procesów we wszystkich operacjach w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii i Niemczech oraz pełną obsługę Managed End-to-End Connectivity (METEC) oferowanej przez GlobalConnect.

W pełni zintegrowane, kompleksowe rozwiązanie biznesowe

Comarch dostarczy swój w pełni zintegrowany pakiet obsługujący zarządzanie klientami, produktami, zamówieniami oraz rozliczeniami, który wspiera strategię GlobalConnect polegającą na dostarczaniu klientom w pełni zintegrowanych ofert łączności typu end-to-end w połączeniu z nowym, cyfrowym doświadczeniem.

Zapotrzebowanie rynku na zintegrowane rozwiązania informatyczne i sieciowe, którymi można zarządzać za pomocą jednego, łatwego w obsłudze interfejsu cyfrowego, stale rośnie, ponieważ cyfryzacja staje się coraz bardziej złożona, ale też potrzebna dla wszystkich przedsiębiorstw. Dzięki współpracy z Comarch i wykorzystaniu wiodących w branży rozwiązań BSS i OSS GlobalConnect uprości tę rosnącą złożoność dla swoich klientów oraz zapewni proste i intuicyjne cyfrowe środowisko użytkownika.

– Nikt na rynku nie był w stanie zapewnić przyjaznej dla klienta, zintegrowanej, kompleksowej usługi w zakresie rozwiązań łączności. Posiadamy i kontrolujemy cały łańcuch wartości oraz wszystkie zaangażowane komponenty w ramach oferty Managed End-to-End Connectivity (takiej jak SmartFiber, SD-WAN, MLAN, usługi bezpieczeństwa i dostępu). Od ponad czterech lat oferujemy zintegrowane rozwiązania w zakresie łączności we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność, ale teraz będziemy mogli dalej przyspieszać i ulepszać wrażenia użytkowników końcowych, aby nasi klienci mogli skupić się na prowadzeniu swojej działalności, a nie na tym, jak działa ich sieć, jak jest wydajna lub jak solidne są usługi łączności – to nasza pracamówi Yan Zheng, Head of Digital Solutions (GlobalConnect Group’s B2B product portfolio) w GlobalConnect.

- Advertisement -

Kluczowe obszary działalności

Proponowane rozwiązanie wprowadza uproszczenie i cyfryzację działalności GlobalConnect poprzez wprowadzenie jednolitego modelu klienta, katalogu produktów przedsiębiorstwa oraz automatyzację procesów biznesowych. Dzięki temu GlobalConnect będzie mógł znacząco skrócić czas wprowadzania na rynek nowych produktów i usług, co jest szczególnie potrzebne na bardzo wymagającym rynku klientów biznesowych.

Rozwiązanie Comarch dostarcza wielonarodowe funkcje o najwyższym możliwym stopniu podobieństwa, zastępując wiele systemów silosowych wdrożonych w poszczególnych krajach. Ujednolici oraz uprości modele i przepływy danych, napędzając nowe przychody i zapewniając efektywne kosztowo dostawy i operacje wsparcia.

Korzyści dla klientów GlobalConnect

Rozwiązanie koncentruje się na wzroście doświadczenia klientów i zarządzaniu nimi poprzez zastosowanie podejścia ze spójnymi informacjami o użytkownikach, dostępem do wszystkich zdarzeń, produktów, cen, wycen i ofert, zamówień, ale też wysoce zautomatyzowanym, cyfrowym zarządzaniem partnerami i ścieżką klienta, zarządzaniem zamówieniami handlowymi i usługowymi wraz z ich realizacją oraz zarządzaniem pracownikami terenowymi.

Comarch wspiera GlobalConnect w zostaniu preferowanym dostawcą usług cyfrowych w Europie Północnej

– Jesteśmy zaszczyceni, że GlobalConnect zaufał nam i wybrał Comarch Suite. Partnerstwo z Comarch będzie wspierać GlobalConnect w dostarczaniu zdigitalizowanej ścieżki klienta wspieranej przez nasze doświadczenie w projektach wielonarodowych, dostarczymy nasze rozwiązanie w modelu multi-tenant pozwalające GlobalConnect usprawnić i skoordynować swoje możliwości w różnych krajach i ich wpływie na klientów. Wspólnie skupimy się na łączeniu z klientami i automatyzacji komunikacji, dostaw i rozliczeń w organizacjach. Jesteśmy w pełni zaangażowani we wspieranie GlobalConnect, aby stał się preferowanym dostawcą zintegrowanych usług cyfrowych w Europie Północnejmówi Jacek Lonc, Head of Telco Sales and Business Strategy Division w Comarch.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -