• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44499915 44499905 BZxBZ
Orlen: kontrakt na dostawy ropy ze wschodu przestanie być realizowany w momencie wprowadzenia kolejnych sankcji
Pieniądze Polityka Polska
44499407 44499395 BZxBZ
Mieszkanie w pobliżu zieleni wpływa na skład mleka matki
Polska Work&Life
44499403 44499388 BZxBZ
Alpiniści zbierają szyszki z okazałych sosen w Puszczy Piskiej
Polska Work&Life
44499398 44499334 BZxBZ
Schreiber: w tym tygodniu komunikat, jak zostaną obniżone ceny biletów na kolei
Pieniądze Polska
44499397 44499326 BZxBZ
Mazowieckie: w 2022 r. spadła liczba oddanych do użytku nowych mieszkań, podobnie może być w tym roku
Polska
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Sony coraz mocniejsze na rynku AV i rozwija sieć partnerską
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Biznes > Branża IT > Sony coraz mocniejsze na rynku AV i rozwija sieć partnerską
Branża IT

Sony coraz mocniejsze na rynku AV i rozwija sieć partnerską

Natalia Zębacka 5 dni temu 5 min czytania
Udostępnij
5 min czytania
Sony
Udostępnij

Firma Sony zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia związane z rozwojem profesjonalnej sieci partnerskiej AV. Współpraca ta umożliwia tworzenie rozwiązań, dzięki którym seria profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K zyskuje większe możliwości. Współpracując z partnerami na wielu rynkach i korzystając z ich bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia oprogramowania, firma Sony oferuje kompleksowe rozwiązanie odpowiadające potrzebom użytkowników końcowych i otwierające nowe możliwości na wielu wertykalnych rynkach.

Ten rozwijający się ekosystem partnerów, do którego w maju 2022 roku dołączyły firmy Cisco i Crestron, obejmuje wielu wiodących, światowych dostawców oprogramowania, specjalizujących się w rozwiązaniach do kontroli urządzeń i zarządzania nimi (Device Control & Management), do zarządzania wyświetlanymi treściami (Content Management) oraz do zintegrowanej komunikacji (Unified Communications). Ustandaryzowana platforma sprzętowa Sony SoC (System on Chip) przystosowana do systemu Android, która jest jedną z najbardziej zaawansowanych platform na rynku, pozwala partnerom wykorzystywać swoje kluczowe kompetencje i dostarczać dedykowane oprogramowanie, które przewyższa rozwiązania tego typu działające na innych platformach SoC producentów wyświetlaczy.

Sony

W ramach tych trzech obszarów sieć Sony została ostatnio uzupełniona o nowych partnerów w następujących zakresach funkcjonalnych: :

  • Kontrola urządzeń i zarządzanie (Device control & Management): Kramer BRAINware i Crestron XiO – wykorzystując moc SoC oraz połączenie z BRAINware – monitory Sony BRAVIA pełnią rolę centralnego procesora zarządzającego AV, dzięki czemu zewnętrzne procesory sterujące zarządzaniem i dodatkowy sprzęt nie są już potrzebne. Crestron XiO umożliwia łatwą integrację sterowania oraz zdalne monitorowanie za sprawą platformy chmurowej.
  • Zarządzanie treściami (Content Management): Navori Labs, NowSignage, Connect Signage, Easescreen, Korbyt i Smartsign – w celu zapewnienia bezproblemowych rozwiązań w zakresie Digital Signage, firma Sony nawiązała współpracę z dostawcami rozwiązań do zarządzania treściami, aby monitory BRAVIA mogły stać się kluczowym elementem cyfrowych rozwiązań w zakresie przesyłania wiadomości w sektorze handlowym. Dzięki temu bezpośrednia łączność i przepływy treści nawet w rozproszonych strukturach, znajdujących się w różnych regionach, nie generują problemów po stronie integratora. Wynika to z faktu, że integracja oprogramowania CMS pozwala na sprawne realizowanie nowych instalacji zdecydowania zmniejszając liczbę potrzebnych urządzeń i złożoność systemu.
    W listopadzie 2022 roku firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z firmą signageOS, liderem w obszarze chmurowej infrastruktury do obsługi Digital Signage, aby wspomóc serię BRAVIA w zakresie tworzenia lepiej zintegrowanego Digital Signage oraz systemów zarządzania treścią (CMS). Ta współpraca z oprogramowaniem pośredniczącym signageOS pozwoli uprościć integrację monitorów Sony BRAVIA w przypadku zarządzania Digital Signage i urządzeniami partnerów CMS, a jednocześnie umożliwi ograniczenie kosztów konserwacji i rozwoju.
  • Komunikacja zintegrowana (Unified Communications): Cisco WebEx, Pexip – Cisco i Pexip świadczą usługi w zakresie współpracy wideo na całym świecie. Wykorzystując wydajne rozwiązanie SoC firmy Sony, użytkownicy mogą uruchamiać platformy UVC bezpośrednio na monitorach BRAVIA, wykorzystując prosty panel kamery UVC, który łączy się bezpośrednio z monitorem, dzięki czemu nie trzeba korzystać z zewnętrznych kodeków czy MTR.

Podczas targów ISE firma Sony zaprezentuje także usługi w zakresie zarządzania urządzeniami i ich dostarczania (Device Management & Provisioning), które wspierają integratorów systemów wdrażających monitory BRAVIA pozwalając na znaczną oszczędność czasu przy stosowaniu wstępnie ustalonych konfiguracji niestandardowych i odblokowując możliwość zdalnego zarządzania monitorami. Rozwiązanie to, oparte  na systemie TEOS, pozwala na znaczne ograniczenie kosztów pracy poprzez uproszczenie konfiguracji w miejscu instalacji, ułatwiając jednocześnie klientom monitorowanie urządzeń BRAVIA za pośrednictwem chmury.

Sony

„Rozwiązania do wyświetlania obrazu, w tym nasza seria profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K oraz ściany Crystal LED cieszą się popularnością na rynku za sprawą doskonałej jakości obrazu, niezawodności i elastyczności”, mówi Damien Weissenburger, dyrektor ds. profesjonalnych wyświetlaczy i rozwiązań na rynek europejski. „Dzięki stworzeniu naszej profesjonalnej sieci partnerskiej AV klienci czerpią korzyści z połączenia niezrównanej jakości obrazu i inteligentnej, zintegrowanej technologii.. Łącząc siły z naszymi partnerami, chcemy zyskać jeszcze większą kompatybilność sprzętu i możliwość jego integracji, zapewniając naszym użytkownikom wartość dodaną na rozwijających się rynkach wertykalnych.”

Podczas tegorocznej edycji targów ISE firma Sony zaprezentuje rezultaty partnerskiej współpracy w zakresie kontroli i monitorowania, CMS, platform i sprzętu z modelami BRAVIA BZ40H, BZ30J oraz systemem głośników SLS-1A. Osoby odwiedzające stoisko firmy Sony będą mogły dowiedzieć się więcej na temat nawiązanej ostatnio partnerskiej współpracy z innymi firmami. Eksperci zdradzą ponadto, jakie plany ma Sony  w tym zakresie na przyszłość.

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo