Transformacja cyfrowa w bankowości

Otwarta bankowość, pojawienie się nowych technologii i rosnące oczekiwania klientów – to nowe wyzwania dla sektora bankowości, na…

Styk AI i prawa

Tak często bywa, że rzeczywistość wymyka się intelektualistom, politykom i ekonomistom, gdy zaczyna gwałtownie przyśpieszać, zostawiając nas wszystkich…

Już prawie 40 proc. firm na świecie wdrożyło sztuczną inteligencję

Według najnowszego raportu Gartnera, w ciągu czterech ostatnich lat zaufanie firm do rozwiązań opartych na SI zwiększyło się…

Co najmocniej wpłynie na zmiany w IT?

Cisco ogłosiło wdrożenie nowego Indeksu Gotowości Operacyjnej IT, ujawniającego, jak dane zmieniają sposób zarządzania działami IT przez firmy.…

Jak zaspokoić potrzeby związane z inteligentnym zarządzaniem danymi?

Dane diametralnie zmieniły nasz świat. Każdy proces – zarówno zewnętrzna interakcja z klientem, jak i wewnętrzne zadanie realizowane przez…

Najważniejsze tendencje rozwoju IoT w 2019 wg Forrester Researche

Konsumenci zdają się czerpać korzyści z technologii internetu rzeczy i oferowanych przez nią rozwiązań. Uwielbiają „być online” i…

System CRM dla firmy – jak wybrać najlepszy?

System CRM to narzędzie, dzięki któremu niewielkie firmy są w stanie uwolnić pełnię swojego potencjału i nieustannie się…

W krajach rozwiniętych już 37 proc. aplikacji działa w chmurze

Pośród wszystkich systemów IT wykorzystywanych przez firmy i instytucje w USA aż 45 proc. zostało zbudowanych od podstaw…

Czy firmy zwlekają z automatyzacją?

Według nowego raportu Capgemini, firmy nie wykorzystują w pełni swoich możliwości automatyzacji koncentrując się na obniżaniu kosztów operacyjnych,…

Zakupy przyszłości – jak zmieni się branża handlowa w przyszłej dekadzie?

Spersonalizowane oferty stworzone na podstawie internetowych śladów, okulary do wirtualnej rzeczywistości i jeszcze większy nacisk na online –…

Korzyści z robotyki i automatyzacji to nie tylko oszczędności

Coraz lepiej udokumentowane i wymierne korzyści płynące z zastosowania robotyki sprawiły, że w ciągu ostatniego roku znacznie wzrosło…

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

Ubezpieczyciele na coraz większą skalę wdrażają rozwiązania usprawniające proces obsługi klientów. Firmy z tego sektora inwestują nie tylko…

Szanse i wyzwania polskiego Przemysłu 4.0

Tematem przygotowanego w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. raportu są „Szanse i wyzwania polskiego Przemysłu 4.0”. Jego autorzy zidentyfikowali…

Wspóldzielenie pojazdów zyskuje popularność w motoryzacji

Z raportu przygotowanego przez PwC wynika, że w nadchodzących latach zwiększy się skala współdzielenia pojazdów – do 2030…

AI w rękach cyberprzestępców

Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji może się obrócić przeciwko ludziom. Przestępcy mogą wykorzystać systemy inteligentne oraz narzędzia automatyzujące do przeprowadzenia…

Sztuczna inteligencja zautomatyzuje branżę cyberbezpieczeństwa

Branża informatyczna nadal boryka się z niedoborem ekspertów zajmujących się walką z przestępczością w internecie. Analitycy z firmy Fortinet oszacowali, że w 2022…

Automatyzacja działań HR dzięki Success Factors

W 2001 roku w Stanach Zjednoczonych powstała firma i system Success Factors, autorstwa Larsa Dalgaarda. Okazał się on…

Trzy technologie, które zmienią branżę cyberbezpieczeństwa

Jak wynika z danych Cisco, większość europejskich firm wykorzystuje sztuczną inteligencję (69 proc. respondentów), uczenie maszynowe (72 proc.…

Zamiast szukać programistów, przeszkolili swoich pracowników

Choć firmy wabią specjalistów IT spełniając ich coraz śmielsze wymagania, nadal mają poważny problem z obsadzaniem stanowisk. Znana…

Czy sztuczna inteligencja zastąpi menedżerów?

Dzisiaj niemal każda dyskusja o sztucznej inteligencji kończy się wizją niespotykanego do tej pory globalnego bezrobocia. Kwestią czasu…

Robotyzacja zmienia rynek pracy

Nawet 49% czasu pracy w Polsce zajmują zadania, które do 2030 r. mogą zostać zautomatyzowane przy zastosowaniu istniejących…

Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.