customer

- REKLAMA -

Rynek rozwiązań CEM zwiększy się dwukrotnie do 2024 roku

Natalia Zębacka

Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019…

Pandemia przyspiesza digitalizację sektora bankowego

Klaudia Ciesielska

Ograniczenia związane z COVID-19 znacząco wpływają na sposób obsługi klientów przez instytucje finansowe, ale prowokują…

Powrót do polskiego oddziału Microsoft

Natalia Zębacka

Magdalena Kasiewicz wraca do Microsoft na stanowisko Customer Success Lead w Polskim oddziale firmy. Jej…

Retail: technologia a nowe nawyki zakupowe

Natalia Zębacka

Zachowania zakupowe klientów zmieniły się znacząco w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Jak wynika z badania…

Pamięć nieulotna i SAP HANA – o co tyle szumu?

Materiał Partnera

Nie tak dawno, bo 10 lat temu, szczytem marzeń dla entuzjastów technologii serwerowych były maszyny…

Wzbudzanie emocji w świecie napędzanym danymi – pierwsze wirtualne Canon Future Promotion Forum

Natalia Zębacka

Jak dotrzeć do odbiorców, udoskonalić firmowy marketing i efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie? Jak budować w…

Customer experience, czyli skuteczny sposób na handel w sieci

Klaudia Ciesielska

Coraz szybszy rozwój handlu internetowego wymaga narzędzi umożliwiających tworzenie jak najlepszych doświadczeń klienta. Dlatego UX…

Deloitte: Ochrona danych klientów instytucji finansowych musi nadążać za rozwojem technologii

Natalia Zębacka

Rozwój technologiczny pociąga za sobą coraz większe zainteresowanie zagadnieniami związanymi z ochroną prywatności. Na kwestie…

Digital Experience Platform. Nowa architektura rozwiązań digital

Materiał Partnera

Czego klienci szukają w digitalu? Digital staje się coraz ważniejszym kanałem komunikacji z klientami: szukają…

Raport DHL: Internet Rzeczy przyszłością logistyki?

Natalia Zębacka

DHL opublikował raport zatytułowany „Next-Generation Wireless in Logistics”, który pokazuje tegoroczne trendy w globalnej branży…

Połącz się z nami

- REKLAMA -