customer

- REKLAMA -

Adyen przetworzy europejskie transakcje Zalando

Natalia Zębacka

Adyen, globalny dostawca płatności, rozpoczyna przetwarzanie płatności kart kredytowych Zalando na wszystkich rynkach europejskich. Współpraca…

Czego można dowiedzieć się o konsumentach na podstawie paragonów?

Klaudia Ciesielska

Drugi kwartał roku był dużym wyzwaniem dla wielu sklepów i sieci handlowych, które niemal z…

Większe dochody, więcej sukcesów? Z prezesem-informatykiem to możliwe

Klaudia Ciesielska

Mawia się, że dzisiaj każda firma jest firmą technologiczną i coraz więcej ludzi zaczyna naprawdę…

PwC: Liderzy IT w efekcie pandemii obniżą inwestycje

Klaudia Ciesielska

Pomimo dużych obaw związanych ze stabilnością makroekonomiczną tylko 41% dyrektorów IT w polskich firmach i…

Które platformy kontenerowe są odpowiednie dla twojej strategii rozwoju w chmurze?

Materiał Partnera

Sukces firm i organizacji w 2020 roku, ale i w kolejnych latach, w coraz większym…

Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta

Natalia Zębacka

Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch…

Wyniki finansowe Grupy LiveChat Software: 76,1 mln zł zysku

Natalia Zębacka

“Pomagać ludziom i firmom lepiej się komunikować i wyrażać siebie” (Help People and Businesses communicate…

Pandemia napędza rozwój innowacyjnych wdrożeń internetu rzeczy

Natalia Zębacka

Pandemia koronawirusa wymusiła na wielu firmach przyjęcie nowego sposobu funkcjonowania i wdrożenie metod pracy zdalnej. Ta…

Technologie pomagają w rozwoju firm ubezpieczeniowych

Natalia Zębacka

Nowe oczekiwania i potrzeby klientów oraz rosnąca konkurencja na rynku ubezpieczeń przyczyniają się do wzrostu…

Salesforce w Polsce – 1,5 mld USD przychodów z nowych przedsięwzięć i 4210 miejsc pracy

Klaudia Ciesielska

Salesforce  ogłosił dzisiaj wyniki nowego badania przeprowadzonego przez IDC, według których w okresie od 2019…

Połącz się z nami

- REKLAMA -