Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce

Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce. Trudno oczywiście przewidzieć…

Marki D2C przyciągają inwestorów, ale też mierzą się z wyzwaniami

Przykłady marek działających w modelu direct-to-consumer zdają się potwierdzać, że jest to doskonały model biznesowy dla wielu młodych…

Młode mamy chcą spełniać się w e-commerce

Blisko 15 proc. kobiet w trakcie urlopu macierzyńskiego myśli o rozpoczęciu pracy na własny rachunek – mówi Damian Gwiazdowski z Shoper…

Conversational commerce – czyli co AI wniesie do e-sklepów?

Głosowi asystenci jako doradcy w procesie sprzedaży, nienachalne ale merytoryczne rekomendacje czy szybkie i bezbolesne zwroty nietrafionych zakupów…

Czy zarządy znają możliwości technologiczne?

Mazars, międzynarodowa firma doradczo-audytorska, ogłasza wydanie nowego raportu „Czy nadążasz za zmianami technologicznymi? Globalne inwestycje i wdrożenia wokół…

Co dla europejskiego e-commerce oznaczałby Brexit bez umowy?

Według badania przeprowadzonego dla DPDgroup przez GfK, aż 70% europejskich e-nabywców może rozważać rezygnację z zakupów w brytyjskich…

Zakupy online robimy w pracy

Polacy coraz chętniej kupują w sklepach internetowych. Serwis Ceneo.pl przeanalizował ponad 3 mln ankiet, które Polacy wypełnili w ostatnim roku…

E-commerce napędza branżę kurierską

Rynek usług kurierskich bardzo szybko ewoluuje. Proces rozwoju jest determinowany przez potrzeby odbiorców indywidualnych oraz powszechność zakupów online.…

6 stereotypów o leasingu

Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po leasing jako metodę finansowania inwestycji, dostrzegając zalety tego rozwiązania. Jak pokazują dane Związku…

Pięć przewidywań na najbliższe pięć lat e-handlu

Elektroniczny handel miał swój początek 25 lat temu, w sierpniu 1994 roku. Przedmiotem pierwszej bezpiecznej transakcji online, o…

Branża IT postuluje powołanie instytucji ds. AI

Nawet 30-procentowy roczny wzrost działalności i miliard złotych obrotów, a do tego eksport większości swoich usług. W bieżącej…

W co inwestuje polski rynek kurierski?

Szacuje się, że w 2021 roku wolumen przesyłek może wzrosnąć do 500 mln sztuk z niecałych 392 w roku 2018. Szybki…

Blockchain to więcej niż Bitcoin – czy stanie się on podstawą sieci 3.0

Użytkownik internetu, zapytany o blockchain, pomyśli o Bitcoinie, kryptowalutach oraz kryptominerach. Tymczasem blockchain jest znacznie bardziej złożonym zagadnieniem.…

Milenialsi – to oni królują na rynku e-commerce

Trzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje w internecie – jak wynika…

Jak modernizować magazyny, by sprostać wyzwaniom?

Od kilku lat obserwujemy zmianę preferencji konsumentów w zakresie wielkości sklepów, w których dokonują zakupów oraz ich lokalizacji…

Koncerny technologiczne pod lupą urzędów antymonopolowych

Rozwiązania antymonopolowe i działania rządów w tym kierunku na pewno będą się w najbliższym czasie nasilać – ocenia prezes Innovatiki Katarzyna…

Koncerny technologiczne pod lupą urzędów antymonopolowych

Rozwiązania antymonopolowe i działania rządów w tym kierunku na pewno będą się w najbliższym czasie nasilać – ocenia prezes Innovatiki Katarzyna…

E-commerce generuje zadowolonych klientów

W skali od 0 do 10 średni poziom satysfakcji klienta kupującego w internecie wynosi 7,8 – wynika z raportu Mobile…

DHL: Nie wszystkie firmy radzą sobie z e-commerce

DHL Supply Chain opublikował swój najnowszy raport na temat ewolucji łańcuchów dostaw dla e commerce. Badanie pokazało, że…

QuarticOn uruchomił sprzedaż w modelu SaaS

QuarticOn – technologiczna spółka oferująca, oparte na technologii uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, rozwiązania wsparcia branży e-commerce –…

Jak zbudować międzynarodową platformę e-commerce?

Według danych Eurostatu w 2018 roku aż 87 proc. obywateli UE korzystało z internetu, a z tej grupy…