handel

- REKLAMA -

Rynek B2B e-commerce to potencjał dla polskiego e-handlu

Dawid Bednarek

E-commerce rośnie nie tylko w segmencie B2C -  konsumentów, ale ma też potencjał i prężnie…

Analityka w handlu detalicznym – więcej cennych informacji niż można się spodziewać

Natalia Zębacka

Przez długi czas systemy dozoru wizyjnego były gwarantem bezpieczeństwa w sklepie. To się nie zmieniło…

E-sklepy a preferencje polskich i zagranicznych konsumentów

Natalia Zębacka

Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie…

Razem, a jednak osobno – różnice w handlu elektronicznym B2C i B2B

Izabela Myszkowska

Branża e-commerce rozwija się skokowo. Tylko w 2021 roku sprzedaż online przekroczyła 100 mld zł,…

Handel światowy: Zmagania z wahaniami popytu i cen

Izabela Myszkowska

• Inwazja na Ukrainę i ponowne pojawienie się ognisk zakażeń Covid-19 w Chinach uderzą w…

Deloitte: Konsumenci chcą się dostosować do środowiska

Izabela Myszkowska

Inwazja Rosji na Ukrainę przyniosła katastrofę humanitarną na skalę niespotykaną w Europie od wielu lat,…

8 korzyści stosowania technologii RFID w handlu

Izabela Myszkowska

Technologia RFID przekłada się na wyższe zyski przedsiębiorstw handlowych. Wykorzystanie fal radiowych do przekazywania danych…

Kluczowe kompetencje dla e-commerce w 2022 r.

Izabela Myszkowska

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się…

4 popularne modele przepływu towarów stosowane w e-commerce

Izabela Myszkowska

Sklepy przestały konkurować ze sobą wyłącznie towarem i ceną. W drugiej dekadzie XXI wieku klient…

Czy darmowa dostawa w e-commerce to zawsze dobry pomysł?

Izabela Myszkowska

Gratisowa dostawa w e-commerce staje się normą, zwłaszcza w sklepach z modą i odzieżą. Ale…

Połącz się z nami

- REKLAMA -