Ad image

+ Newsletter

handel

- Advertisement -
Ad image

W sierpniu spadły obroty w sklepach tradycyjnych. Mimo to, wciąż rośnie sprzedaż jednej z grup produktów

Z najnowszych danych M/platform wynika, że sierpień 2021 przyniósł spadek obrotów w handlu tradycyjnym w ujęciu rok do roku. Jak pokazuje badanie, kupujemy rzadziej i mniej podczas jednego procesu zakupowego. Niestety więcej płacimy.…

Handel 2021: Kto utrzymuje się na pandemicznej fali wzrostu a kto zaczął tracić?

Opracowany właśnie przez firmę Medallia – zajmującą się m.in. analizą i doskonaleniem zakupowych doświadczeń klientów – raport The Future of Retail Consumer Behavior nakreśla trendy, które kształtować będą oblicze branży retail w najbliższej przyszłości.…

Wskaźnik nastroju w handlu tradycyjnym wciąż pozytywny, choć zaliczył spory spadek

Lipcowy wskaźnik nastroju w handlu tradycyjnym (NHT) wyniósł 54,0 pkt., czyli uplasował się po stronie pozytywnej, chociaż spadł w stosunku do oceny czerwca aż o 11 pkt. – wynika z kolejnego badania przeprowadzonego…

Raport PayPal: w 2021 roku 67% zakupów online na świecie będzie dokonywanych ze smartfona

Według najnowszego raportu PayPal "Globalna branża e-commerce w obliczu ogromnych zmian", w 2020 r. internetowa sprzedaż detaliczna wyniosła 4,28 bln USD (3,35 bln USD w 2019). Wg prognoz w 2021 roku światowa branża…

Branża handlowa: Kto kupuje online, a kto stacjonarnie?

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych 18-24 lat oraz 45-54 lat – wynika z najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman &…

Roboty i automatyzacja zdobywają handel

Wysoka i szybka adaptacja nowych technologii, to z pewnością jeden z najbardziej uderzających trendów w branży handlowej, będących efektem pandemii. Szczególnie handel detaliczny przyspieszył rozwój automatyzacji, w tym robotów. W ciągu najbliższych kilku…

Smart shopping w sklepie tradycyjnym – czy to możliwe?

Polski rynek handlu detalicznego jest bardzo rozdrobniony. Pod tym względem jesteśmy w europejskiej czołówce. Sam sektor branży spożywczej cechuje się bardzo dużą dynamiką. Powód? Właściciele sklepów coraz częściej korzystają z nowoczesnych technologii. A…

Kryzys napędza cyfryzację. Co nowego w handlu?

Cyfryzacja nabiera tempa, również w handlu. Z rozwiązań, które jeszcze kilka lat temu wydawały się jedynie technologicznymi ciekawostkami, dziś firmy korzystają każdego dnia. Dobrym przykładem są systemy wspierające procesy sprzedażowe. Pandemia spowodowała spore…

Comp Platforma Usług uruchamia nową usługę w ramach M/platform

Ruszył nowy ogólnopolski program lojalnościowy, jakiego jeszcze nie było. Umożliwiła to M/platform, cyfrowa platforma usług wspierająca lokalne sklepy tradycyjne, dotychczas znana głównie z atrakcyjnych ofert promocyjnych M/promo+. Do wachlarza usług dołączył teraz program…

Sescom: 168-proc. wzrost liczby instalacji kas samoobsługowych w 2020 r.

Sescom, spółka technologiczna skoncentrowana na technicznym Facility Management (FM), nowych technologiach do optymalizacji działalności biznesu oraz na potrzebach otoczenia związanych ze zrównoważonym rozwojem, zainstalowała i skonfigurowała w 2020 r. 899 kas samoobsługowych (SCO,…