Sprzedaż

- REKLAMA -

Trudna sprzedaż rozwiązań technologicznych

Izabela Myszkowska

Technologia staje się coraz bardziej krytyczna dla biznesu. Klienci technologiczni mają dostęp do większej liczby…

Jak wykorzystać blog do wsparcia sprzedaży?

Izabela Myszkowska

Trendy w zakupach konsumenckich jeszcze nigdy tak dynamicznie się nie zmieniały. E-commerce notuje rok do…

Po co chodzimy do sklepów, skoro wszystko możemy kupić przez internet?

Natalia Zębacka

Wiele się ostatnio pisze i mówi o tym, że e-commerce w Polsce nieustannie rośnie. Nie…

Powiedz STOP sezonowi ogórkowemu w swojej firmie. Jak sprzedawać więcej?

Klaudia Ciesielska

Wielu sprzedawców twierdzi, że sezon letni musi być równoznaczny z brakiem aktywności w obszarze marketingu.…

Q-commerce – trzecia generacja e-commerce i dziecko pandemii

Natalia Zębacka

Trendy zakupowe wśród konsumentów ewoluują szybciej niż kiedykolwiek. Przez ostatnie lata obserwowaliśmy szybki rozwój e-commerce,…

Columbus zaczyna zwiększać sprzedaż

Izabela Myszkowska

Columbus Energy wypracował w maju ponad 22 mln zł przychodów ze sprzedaży. Sumaryczna wartość zakontraktowanych…

Jak zwiększyć sprzedaż w omnichannel?

Izabela Myszkowska

Potencjalni klienci konwertują nawet 9-razy częściej, jeśli firma kontaktuje się z nimi w ciągu pierwszych…

E-sklepy a preferencje polskich i zagranicznych konsumentów

Natalia Zębacka

Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie…

“Zanim kupię, poczytam na temat produktu” – to kluczowy element decyzji zakupowych

Klaudia Ciesielska

Firma konsultingowa Deloitte Digital prezentuje drugą edycję raportu CX Drivers dotyczącą analizy ścieżki zakupowej konsumenta w…

Kluczowe kompetencje dla e-commerce w 2022 r.

Izabela Myszkowska

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się…

Połącz się z nami

- REKLAMA -