SwipBox Polska

Creotech Instruments z pierwszym kontraktem na kamerę. Polska technologia ma chronić satelity

Notowany na giełdzie Creotech Instruments, największy polski producent technologii satelitarnych, rozpoczyna komercjalizację nowej linii produktowej. Firma podpisała swój pierwszy zagraniczny…

Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

Jak wynika z badania SearchNode, aż 96% właścicieli sklepów online wierzy, że sztuczna inteligencja wywiera pozytywny wpływ na…

Nieograniczony potencjał automatów paczkowych. Konsumenckie trendy motorem rozwoju

Jak podaje Polski Instytut Ekonomiczny, nasz kraj jest liderem w Unii Europejskiej pod względem liczby skrytek na paczki.…

Spadki w e-commerce – Długofalowy trend czy wyjątek od reguły?

Sektor e-commerce na przestrzeni ostatnich dwóch lat radził sobie doskonale. Jeszcze w tym roku przewidywano dwucyfrowe wzrosty, mimo…

Czy e-commerce ma wpływ na rozwój branży transportowej?

Zakupy online są nierozłącznie związane z podmiotami świadczącymi usługi transportu oraz logistyki. Wzrost handlu w Internecie odciska swoje…

Odpowiedź firm kurierskich na rozwój e-commerce

Sprzedaż online w Polsce każdego roku rośnie nawet o około 20%. Wielkość rynku szacuje się natomiast na 50…

Szybkie dostawy i komfortowy odbiór. Rozwój e-commerce wyzwaniem dla logistyki

Wyjątkowo intensywny rozwój e-handlu od początku pandemii wymaga od całej branży KEP spostrzegawczości oraz intuicji, aby właściwie diagnozować…

Rozwiązania w obszarze ostatniej mili kurierskiej

Ostatnia mila pozostaje kluczowym wyzwaniem dla operatorów logistycznych, zarówno w ujęciu finansowym, jak i czysto operacyjnym. Dostawa na…

Rola pandemii a sektor e-commerce: Podsumowanie roku i prognoza na 2021

Pandemia koronawirusa przyspieszyła wiele procesów nie tylko w obszarze transportu, logistyki czy spedycji, ale przede wszystkim w szerszym…

Automaty paczkowe SwipBox w sieci DPD Polska

DPD Polska włącza do swojej sieci automaty SwipBox służące do odbioru przesyłek kurierskich. Do użytku klientów indywidualnych oddawane…

Wpływ pandemii na automatyzację łańcucha dostaw

Wybuch pandemii koronawirusa znacząco zmienił rzeczywistość w wielu przedsiębiorstwach na całym świecie. Pracownicy korzystają z pracy zdalnej, telekonferencji,…

E-commerce motorem napędowym rozwoju firm kurierskich

Wraz z dynamicznymi wzrostami, które w ostatnich latach na całym świecie notuje branża e-commerce, w sektorze logistyki i…

Jak zminimalizować koszty ostatniej mili kurierskiej?

Ostatnia mila kurierska nadal stanowi krytyczne ogniwo w sektorze e-commerce. Końcowy etap, który angażuje kuriera w dostawę przesyłki…

Prognozy dla rynku e-commerce

Handel internetowy rośnie w siłę, a wraz z nim samonapędzająca się sprzedaż produktów oraz dynamiczny rozwój usług kurierskich.…

Przedświąteczna gorączka – firmy kurierskie pracują pełną parą

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia mimo zimowej aury, pod każdym względem są najgorętszym okresem w roku. Dotyczy to…

Optymalizacja czasu i dostaw przesyłek międzynarodowych

Zdecydowaną większość funkcjonujących w naszym kraju eksporterów stanowią podmioty z sektora mikro i małych przedsiębiorstw. Ich znaczną częścią…

Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce

Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce. Trudno oczywiście przewidzieć…

E-commerce napędza branżę kurierską

Rynek usług kurierskich bardzo szybko ewoluuje. Proces rozwoju jest determinowany przez potrzeby odbiorców indywidualnych oraz powszechność zakupów online.…

Paczkomaty i dobre praktyki współpracy z sieciami handlowymi

Współpraca z sieciami handlowymi stanowi wiodący obszar działalności każdego operatora, który etapowo rozwija własne możliwości biznesowe, a także…

Automaty do odbioru przesyłek a rozwój sektora e-commerce

Obawy konsumentów przed zbyt wysokimi kosztami dostawy wiążą się bezpośrednio z wyzwaniami ostatniej mili kurierskiej. To właśnie na…

Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.