SwipBox Polska

- REKLAMA -

Spadki w e-commerce – Długofalowy trend czy wyjątek od reguły?

Izabela Myszkowska

Sektor e-commerce na przestrzeni ostatnich dwóch lat radził sobie doskonale. Jeszcze w tym roku przewidywano…

Rozwiązania w obszarze ostatniej mili kurierskiej

Materiał Partnera

Ostatnia mila pozostaje kluczowym wyzwaniem dla operatorów logistycznych, zarówno w ujęciu finansowym, jak i czysto…

Automaty paczkowe SwipBox w sieci DPD Polska

Klaudia Ciesielska

DPD Polska włącza do swojej sieci automaty SwipBox służące do odbioru przesyłek kurierskich. Do użytku…

E-commerce motorem napędowym rozwoju firm kurierskich

Newsroom BrandsIT

Wraz z dynamicznymi wzrostami, które w ostatnich latach na całym świecie notuje branża e-commerce, w…

Jak zminimalizować koszty ostatniej mili kurierskiej?

Newsroom BrandsIT

Ostatnia mila kurierska nadal stanowi krytyczne ogniwo w sektorze e-commerce. Końcowy etap, który angażuje kuriera…

Prognozy dla rynku e-commerce

Klaudia Ciesielska

Handel internetowy rośnie w siłę, a wraz z nim samonapędzająca się sprzedaż produktów oraz dynamiczny…

Przedświąteczna gorączka – firmy kurierskie pracują pełną parą

Newsroom BrandsIT

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia mimo zimowej aury, pod każdym względem są najgorętszym okresem w…

Optymalizacja czasu i dostaw przesyłek międzynarodowych

Newsroom BrandsIT

Zdecydowaną większość funkcjonujących w naszym kraju eksporterów stanowią podmioty z sektora mikro i małych przedsiębiorstw.…

Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce

Newsroom BrandsIT

Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce.…

E-commerce napędza branżę kurierską

Newsroom BrandsIT

Rynek usług kurierskich bardzo szybko ewoluuje. Proces rozwoju jest determinowany przez potrzeby odbiorców indywidualnych oraz…

Połącz się z nami

- REKLAMA -