wizerunek

- REKLAMA -

Eventy, które realizują cele biznesowe

Bartosz Martyka

Potencjał marketingowy eventów jest ogromny i mnóstwo przedsiębiorców zaczyna zdawać sobie z tego sprawę. Korzyści,…

Czym jest dom mediowy i jak ważne jest korzystanie z jego usług?

Bartosz Martyka

Prowadzenie działań w sieci to absolutna podstawa funkcjonowania każdej firmy. Dobrze stargetowany przekaz pozwoli trafić…

90 procent sklepów online naraża klientów na phishing

Bartosz Martyka

Phishing nadal pozostaje jednym z najczęstszych sposobów wykorzystywanych przez cyberprzestępców do kradzieży danych. Eksperci z…

Strona lotniska Warszawa-Modlin zaatakowana przez hakerów

Klaudia Ciesielska

Dziś przed południem strona http://modlinairport.pl/ padła ofiarą ataku hakerskiego. Do tej pory nie udało się…

Veeam ma nową dyrektor ds. marketingu

Klaudia Ciesielska

Firma Veeam Software poinformowała dziś, że Kate Hutchison została mianowana na stanowisko głównego dyrektora ds. marketingu (CMO).…

Kaspersky zakazany w administracji USA

Klaudia Ciesielska

Jednymi z najlepszych oprogramowań antywirusowych na rynku bezkonkurencyjnie pozostają produkty Kaspersky. W Stanach Zjednoczonych od…

“Nie śpieszymy się z IPO” – wywiad z Grzegorzem Nają

Bartosz Martyka

BrandsIT rozmawia z wiceprezesem Nelro Data S.A. o kierunkach rozwoju i czynnikach wyróżniających Spółkę spośród…

To już 30 lat! Format GIF przeżywa drugą młodość i znajduje nowe zastosowania

Bartosz Martyka

Animowane obrazki znajdujemy w każdym zakątku Internetu i aż trudno uwierzyć, że GIF-y są z…

Raport o przetwarzaniu danych osobowych

Klaudia Ciesielska

Ostatnimi czasy wokół tematu ochrony danych osobowych wyrosło wiele znaków zapytania. Ma to niewątpliwie związek…

Budowa wizerunku firmy – czy to się opłaca?

Bartosz Martyka

Firmy kształtują swój wizerunek wśród klientów i środowiska biznesowego, a dzięki świadomemu wykorzystaniu instrumentów public…

Połącz się z nami

- REKLAMA -