zakupy

- REKLAMA -

Co zrobić, gdy klienci rezygnują z newslettera?

Materiał Partnera

Newsletter to narzędzie marketingowe, przy pomocy którego możesz zbudować trwałe relacje ze swoimi klientami. Jest…

Polacy kochają zakupy online, ale rzadko korzystają z programów ochrony kupujących

Izabela Myszkowska

Już 57% polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu. Rosnąca popularność…

Raport PayPal: w 2021 roku 67% zakupów online na świecie będzie dokonywanych ze smartfona

Natalia Zębacka

Według najnowszego raportu PayPal "Globalna branża e-commerce w obliczu ogromnych zmian", w 2020 r. internetowa…

Jak pandemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków?

Natalia Zębacka

Na podstawie badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2021”. To już szósta edycja raportu Izby Gospodarki…

E-commerce: Klienci nie lubią problemów. 6 na 10 opuszcza koszyk, gdy tylko pojawia się trudność

Natalia Zębacka

Wyrozumiały, cierpliwy, empatyczny – to klient ideał… Niestety taki nie istnieje! Według ankiety goMoxie, aż…

Biznes w telefonie. Czy nadchodzi “era m-commerce”?

Materiał Partnera

Rok 2020 mija w atmosferze ciągłej niepewności o stan krajowego biznesu. Obronną ręką wydają się…

OVHcloud: 5 trendów IT na 2021 rok

Newsroom BrandsIT

Rok 2020 wywrócił do góry nogami rzeczywistość, którą znaliśmy. Obowiązek zachowania fizycznego dystansu w praktyce…

Twardy reset, czyli jakie wyzwania staną przed branżą IT w 2021 roku?

Newsroom BrandsIT

Kończący się rok to twardy reset dla całego świata i dla branży IT. Mimo, że…

Rola pandemii a sektor e-commerce: Podsumowanie roku i prognoza na 2021

Materiał Partnera

Pandemia koronawirusa przyspieszyła wiele procesów nie tylko w obszarze transportu, logistyki czy spedycji, ale przede…

Co druga firma powie “żegnaj”, zamiast “do zobaczenia”

Natalia Zębacka

Odliczanie już się zaczęło. Co drugi właściciel biznesu, który wziął udział w badaniu McKinsey, nie…

Połącz się z nami

- REKLAMA -